Blog

Kategorie

Alfabet namingowca

Biznes

Branding

Buzz marketing

Marketing szeptany

Naming

Prawo

Startup

Storytelling

Strategia

Zarządzanie marką

Storytelling w służbie BoConcept

Data: 2013-10-29

Kategorie: Storytelling, Strategia

BoConcept nie był kiedyś tak drogą marką jak jest obecnie. Oczywiście pojęcie ‘drogi’ jest względne. W zależności od punktu widzenia (chociaż bardziej pasowałoby tu stwierdzenie: … od punktu siedzenia), drogi mebel z BoConcept dla osoby bogatej oznacza droższy niż przeciętny, lecz nie najdroższy. Dla klientów z nurtu mainstream BoConcept jest i będzie drogi, a co […]


Czy Lumia jest prostytutką?

Data: 2013-10-10

Kategorie: Branding, Naming, Strategia

Przygotowania do wprowadzenia pierwszego, prawdziwego smartphona Nokii szły pełną parą. Małżeństwo z rozsądku z Microsoftem trwało w najlepsze. Nokia chcąc zerwać z wizerunkiem marki, która lata świetności ma za sobą musiała dać swojemu nowemu dziecku całkiem nowe imię. Koniec z numerycznymi oznaczeniami, koniec z Symbianen, koniec z ………. to dlatego powstała Nokia w całkowicie nowym […]


1 3 4 5
Simple Share Buttons