Agencja

Działamy szybko, kreatywnie i skutecznie. Pracujemy do skutku. Wszakże mamy przed sobą odpowiedzialne ZADANIE: NOWA NAZWA FIRMY, element który wraz z modelem biznesowym i strategią rynkową staną się POCZĄTKIEM, pierwszym kamieniem milowym w jej rozwoju.

Naming i strategia

Dzień dobry. Nazywam się Konrad Gurdak. Prowadzę agencję namingową Syllabuzz.pl Naming + Strategia. Jako strateg i namingowiec miałem wiele okazji zaobserwować jak proces tworzenia nazwy i strategii ANGAŻUJE OBIE STRONY, nas twórców i naszych zleceniodawców. Praktycznie przy każdym projekcie dostrzegałem jak osoby po stronie zleceniodawcy z entuzjazmem włączają się w proces tworzenia nazwy, poszukiwanie inspiracji, słów kluczowych i kreatywnych przykładów rynkowych.
Dlatego zakładając własną agencję przyjąłem regułę, aby tak prowadzić projekty namingowe i strategiczne, by właściciel marki uznawał temat za dogłębnie wyeksplorowany i jednocześnie czuł się autorem lub współautorem pomysłu. Dzięki temu mamy pewność, że zostawiamy nasze wspólne dzieło w dobrych rękach.

I na tym nie koniec!

W błędzie jest ten kto pomyśli, że nasza współpraca kończy się po wyborze nazwy. Podpatrujemy jak „nasze” dzieło rozwija się do postaci dojrzałej marki. Pomagamy w procesie uzyskania ochrony prawnej, doradzamy przy tworzeniu reguł komunikacji rynkowej, strategii wejścia na rynek, obecności w mediach społecznościowych, przy tworzeniu linii produktowych, rozwijaniu portfolio usług.

Skoro zaufaliśmy sobie nawzajem, tę nić porozumienia utrzymujemy przez cały czas!

Syllabuzz.pl Konrad Gurdak

W taki sposób opisują agencję Syllabuzz.pl jej (nasi) klienci. I tacy naprawdę jesteśmy. Oferując naming oraz strategię, przekazujemy również własny zapał, zaufanie oraz doświadczenie zawodowe i życiowe.

 

Dzielimy się wiedzą:
Kozacka nazwa. Wpada, wprowadza zamęt, zostawia ślad.
→ 7 zasad udanej nazwy. Która nazwa dobrze sprzeda się sama?
Alfabet namingowca
Jaki rodzaj nazwy mam wybrać?
Nazwa “Brainly” to strzał w dziesiątkę. Wszystko o namingu startupów [na: MamStartup.pl]
Strategia skutecznej nazwy. Kilka praktycznych rad.
Nazwa skojarzeniowa [na: Marketing w Praktyce]
Rejestracja nazwy firmy w urzędzie patentowym. Czy warto wydać tego tysiaka?

Poszukujesz skutecznej strategii i kozackiej nazwy? Skontaktuj się z nami

Simple Share Buttons