Agencja namingowa

Działam szybko, kreatywnie i skutecznie. Pracuję do skutku. Bo to wyzwanie mając przed sobą odpowiedzialne zadanie: NOWA NAZWA FIRMY, element który wraz z modelem biznesowym i strategią rynkową staną się POCZĄTKIEM, pierwszym kamieniem milowym w jej rozwoju.

Agencja namingowa do szybkich zadań

Dzień dobry. Nazywam się Konrad Gurdak. Oto i moja agencja namingowa Syllabuzz.pl. Jako marketer, strateg i namingowiec miałem wiele okazji zaobserwować jak proces tworzenia nazwy i strategii ANGAŻUJE OBIE STRONY, nas twórców i naszych zleceniodawców. Niesamowicie cieszy mnie angażowania się osób po stronie zleceniodawcy, ich entuzjazm, włączanie się w proces kreowania nazwy, wspólne poszukiwanie inspiracji, słów kluczowych i kreatywnych przykładów rynkowych.
Dlatego zakładając własną agencję namingową przyjąłem zasadę, aby prowadzić projekty w sposób wyczerpujący i angażujący. Po to, aby właściciel marki czuł się autorem lub współautorem pomysłu. Dzięki temu mam pewność, że zostawiam “nasze” wspólne dzieło w dobrych rękach.

I na tym nie koniec!

W błędzie jest ten kto pomyśli, że nasza współpraca kończy się po wyborze nazwy. Podpatruję jak „nasze” dzieło rozwija się do postaci dojrzałej marki. Pomagam w procesie uzyskania ochrony prawnej, doradzam przy tworzeniu reguł komunikacji rynkowej, strategii wejścia na rynek, obecności w mediach społecznościowych, przy tworzeniu linii produktowych, rozwijaniu portfolio usług.

Skoro zaufaliśmy sobie nawzajem, tę nić porozumienia utrzymuję przez cały czas!

Strateg, marketer, namingowiec z 20-to letnim doświadczeniem branżowym. Agencja namingowa Syllabuzz.pl

Poznaj Referencje >>>

 

Polecam moje artykuły:
Ile kosztuje nazwa?
Polskie perełki nazewnicze. Subiektywny przegląd ciekawych nazw.
Dobra nazwa dla firmy to…
Podcast nr 222 w Mała Wielka Firma „Nazwa dla firmy”
Kozacka nazwa. Wpada, wprowadza zamęt, zostawia ślad.
→ 7 zasad udanej nazwy. Która nazwa dobrze sprzeda się sama?
Alfabet namingowca
Nazwa “Brainly” to strzał w dziesiątkę. Wszystko o namingu startupów [na: MamStartup.pl]
Nazwa skojarzeniowa [na: Marketing w Praktyce]
Rejestracja nazwy firmy w urzędzie patentowym. Czy warto wydać tego tysiaka?

Poszukujesz skutecznej strategii i kozackiej nazwy? Skontaktuj się.