Portfolio

Łączymy naming ze strategią. Planujemy, kreujemy, komunikujemy. Tworzymy nowe lub zmieniamy istniejące. Podejmujemy wyzwania: opracowania konceptu marki, stworzenia nazwy firmy, elementów które wraz z modelem biznesowym i strategią rynkową stają się początkiem, pierwszym kamieniem milowym w jej rozwoju.

Librandt jest połączeniem rozwagi, przemyślanych decyzji, wiedzy, mądrości życiowej z procesem kreowania osobowości, wizerunku, własnej marki.
Nazwa Librandt jest akronimem z dwóch wyrazów:  łacińskiego  ‘libra’ oznaczającego znak zodiaku Waga (i cech osobowościowych związanych Wagą) oraz wyrazu ‘brand’, również często stosowanego z branży human resources.
Litera ‘t’ została dodana celowo aby stworzyć wrażenie nazwy od nazwiska. Wzorem były tutaj marki premium: Lindt, Brandt.

Polskie wyrażenie Mądra Sowa przekształciliśmy do formy anglojęzycznej, dodając jej nowoczesne brzmienie z zachowaniem polskiej wymowy (wyraz mądry lub modry).
W języku czeskim mądra sowa ma postać modrá sova. jednakże zbicie tych dwu wyrazów w jedno słowo nadaje mu całkiem inną konstrukcję leksykalną.
www.modrasova.pl

Prosta i czytelna forma dla nazwy marki fajerwerków, wykraczająca poza schemat branżowy (efekt fajerwerków, produkt, cena itp.) Nazwa dopasowana do wspólnie opracowanego konceptu strategicznego marki, pojawiającej się tam gdzie następuje celebracja chwili (wesele, urodziny, jubileusz, karnawał).
Atutem nazwy VIVA jest naturalne wykorzystywanie w komunikacji sezonowej (synonim ‚viva=niech żyje’): Viva Młoda Para!, Viva Zakochani!, Viva New Year!, Viva Młoda Para! Viva Jubilaci!
www.vivafireworks.com/

Oto Lody Szpulki, mocno zakręcone lody naturalne, rolowane, zawijane, bez dodatku konserwantów ani polepszaczy smaku. Lody Szpulki to tak zwane lody tajskie – ręcznie przyrządzane, „robione na oczach klienta”.

Szpulki są metaforą płyty, zimnej płyty. To na niej powstaje masa lodowa, z której zawijane są ruloniki (nazywane także rollsy, rollasy). Celowo uniknięto dosłownych odniesień z Tajlandią, z tajskimi lodami. Wykorzystano subtelne nawiązanie do formy okrągłej, kręcącej się, a jednocześnie lekkiej w przekazie.
www.lodyszpulki.pl

Synthesis oraz Helios – dwa słowa budujące wartość marki operatora na rynku TSL oferującego własny, zaawansowany system informatyczny z obszaru ‘control tower’.
Nazwa Synthelio odnosi się do roli systemu control tower w łańcuchu dostaw (supply chain). Słowa ‘synteza‘ oznacza tutaj łączenie, wieloaspektowość, wieloobszarowość.  ‘Helio‘ nawiązuje do punktu centralnego, środka układu.
Połączenie obu słów tworzy nazwę skojarzeniową, idealnie przekazującą istotę funkcjonowania systemu control tower w międzynarodowym transporcie i logistyce.

www.synthelio.com

Nazwa dla marki turystycznej Pradoliny Łeby wynikająca z konceptu strategicznego „krainy przeciwieństw”. Jest kwintesencją słów kluczy związanych z przeciwieństwami i nasuwającymi się skojarzeniami, takimi jak: bieguny północ–południe, magnes, przyciągnie i odpychanie, aura, klimat, atmosfera, wspomnienia, także nawracające wspomnienia, chęć powtórzenia czegoś, powroty.

Kształtowniki zimnogięte w ofercie firmy Contraco o nazwie Galver (1) wyróżniają się własną nazwą od zwykłych profili zimnogiętych w ofercie Pruszyński, Balex-Metal, Budmat i innych dostawców, (2) sugerują lepsze parametry i lepszą wartość, (3) wskazują na renomę, gwarantowaną jakość, (4) po prostu mówią że na rynku są pierwszymi m a r k o w y m i  kształtownikami.
www.galver.pl

Czy to kolejna konferencja dla branży human resources? Nie!. To unikatowa sesja rozwojowa dla setki ambitnych HR Managerów oraz HR Biznes Partnerów pokazująca jak zbudować swoją markę w organizacji.
www.hrsession.pl

Momentum Way tworzy programy wspierające zarządzanie karierą, talentami, budowaniem marki przywództwa, rozwijaniem postaw i kompetencji na każdym szczeblu drogi zawodowej.
Momentum Way oznacza Drogę Rozpędu, uwalnianie potencjału, towarzyszenie w zmianie, aż do osiągnięcia właściwego ‘momentum’.
www.momentumway.com

Powołaliśmy do życia pojęcie “kozacka nazwa”. Metodę bazującą na łączeniu ciekawej nazwy z wartością dodaną produktu/usługi, z wyrazistym brandingiem lub z intrygującą komunikacją. Razem, w duecie tworzą wyrazistą koncepcję marki. Nadając jej atrybut oryginalności przyciągają uwagę i zwiększają efekt zapamiętania.

Oto projekt trzech trenerek prowadzących niebanalne zajęcia z budowania marki i wizerunku, treningi kreatywności i z budowania relacji zawodowych.

Czy ktoś widziała rekina wegetarianina? Vegeshark zawiera w sobie wykluczające się stwierdzenie (w powszechnym mniemaniu, bo tak naprawdę w oceanach żyją trzy gatunki rekina żywiące się planktonem). I dzięki temu, dzięki takiej przekornej nazwie marka agencji zwiększa zapamiętanie, rozpoznawalność oraz jakże potrzebny dla niej buzz marketing.
Ta nazwa intryguje swoją przekorą, dlatego jest odpowiednia dla agencji marketingowej. Zachęca do zadawania pytania „Dlaczego nazywacie się tak?”
www.vegeshark.pl

Elegancki budynek w historycznej gdańskiej dzielnicy zyskał oprawę czerpiącą z łacińskiego słowa mensor (mierniczy). Inspiracja wynika z pierwszego właściciela tego budynku. Był nim królewski mierniczy krajowy Robert Nims. Na jego zlecenie wybudowano w 1915 r. trzypiętrowy budynek z wysokim czterospadowym dachem.
Nowa architektura tego apartamentowca wywodzi się z jego przedwojennej bryły, z jednoczesnym dbaniem o detale i perfekcyjny ład architektoniczny
www.villamensor.pl

Nazwa dla klub fitness! Dla niezwykłego miejsca, pierwszego w Polsce klubu IMPROfitnest. Miejsce to skupia kobiety pragnące odnaleźć własne, silne JA. W klubach Svera ćwiczy się, rozmawia, trenuje, planuje, nawiązuje kontakty, wzajemnie pomaga się.

Pomysł na markę opiera się na komunikowaniu jej obecności w trzech obszarach:

  1. sfera fizyczna [poziom najniższy] – trening, kondycja, sprawność fizyczna, koordynacja ruchowa, rehabilitacja, samoobrona.
  2. sfera emocjonalno-duchowa – potrzeba akceptacji samej siebie, budowanie pewności siebie, wiary w swoje umiejętności, wewnętrzna harmonia, walka z
  3. sfera społeczna [poziom najwyższy] – otwarcie do ludzie, budowanie relacji w związku, komunikatywność z otoczeniem.

I właśnie do powyższych trzech sfer odnosi się slogan marki: “Trenujemy ciało, pewność siebie i relacje.”
www.svera.fit

Serwis długoterminowego wynajmu mieszkań funkcjonował pod polskojęzyczną nazwą dobrynajem.pl. Rosnące zainteresowanie zagranicznych najemców ‘zmusiło’ właścicieli do renamingu serwisu w kierunku nazwy uniwersalnej, kojarzącej się z branżą nieruchomości. Tak powstała koncepcja DeRoom.

www.deroom.pl

W języku esperanto „altigi’ oznacza wnosić, podnosić, wzrastać (rise, elevate, lift). Słowo to, na przekór budowlanym nazwom z morfemami -bud, -stal, -ex, -instal, odpowiednio charakteryzuje spółkę z sektora konstrukcji budowlanych. Lekka modyfikacja słowa ‘altigi’ stworzyła czytelną, zdecydowaną, przyjemną w odbiorze nazwę.

Nazwa dla firmy produkcyjnej specjalizującej się w wytwarzaniu kształtowników oraz konstrukcji hal z kształtowników.
www.constraco.com

Simple Share Buttons