Oferta

Szukasz sposobu jak nazwać firmę?

Pomocna będzie agencja namingowa, która z natury rzeczy wie jak nazwać firmę, produkt, usługę, markę.
Moją przewagą jest umiejętne przełożenie idei marki do jej słownej postaci. Łączę naming ze strategią. Tam, gdzie potrzeba jest analitycznego spojrzenia na koncept marki, propozycję wartości, USP, prezentowany pitch tam jestem i ja.
Specjalizuję się przede wszystkim:

  • Nazwa firmy, kozacka nazwa firmy → Poznaj portfolio>>>
  • Nazwa produktu, nazwa usługi.
  • Nazwa podcastu, fan page, kanału na You Tube.
  • Nazwa kategorii produktowej, nowego segmentu rynkowego.
  • Nazwa wydarzenia, akcji promocyjnej, programu lojalnościowego.
  • Architektura nazewnicza.
  • Bio firmowe → Zobacz jak to działa >>>
  • Slogan marki, claim, motto – tu również pomogę.
  • Koncept strategiczny marki. Kluczowa propozycja wartości marki – możesz liczyć na mnie.

Kiedyś wydawało mi się, że wymyślanie nazw to takie pitu-pitu. Kiedy jednak poznałem Konrada zostałem absolutnie zaskoczony. Konrad podszedł do pracy bardzo kreatywnie i bardzo szeroko. Wymyślone przez niego dla Fundacji Dobra Porażka nazwy są nie tylko “nazwami”, ale mają kontekst, emocje, historię do opowiedzenia. Mają to “coś” co czyni nazwę nie tylko etykietą, ale marką. Dlatego polecam współpracę z Konradem.
Jarosław Łojewski, Founder of Fundacja Dobra Porażka

A cóż to za sztuka, by nazwać firmę!

Bo widzisz, jest to swego rodzaju sztuka. Sztuka kreacji i zarazem sztuka uników. Stworzyć nazwę, która spełni wymagania unikalności, finezyjności, ponadczasowości, zapamiętania. Owszem, to zadanie do ogarnięcia. Więc, już pewnie wiesz jak nazwać firmę.
Lecz na dokładkę podpowiem, że ta wybrana nazwa musi posiadać zdolność ochrony prawnej, pozytywnie przejść test „głuchego telefonu”, posiadać wolną domenę .com i jeszcze nie mieć żadnych, ale to żadnych negatywnych konotacji w innych krajach. I tu zaczynają się schody. Bo co zrobić, aby uniknąć ewentualnej kolizji na przykład w urzędzie patentowym?

To jak, wiesz jak nazwać firmę?
Mogę Ci pomóc.

Naming firmy decyzją (prawie) na całe życie

Gary Keller w książce „Jedna rzecz” trafnie opisał ideę skupiania się na jednym działaniu. Cytując jego słowa „Ludzie sukcesu do perfekcji opanowali sztukę docierania do sedna sprawy. Nie rozmieniają się na dobre” (Zobacz pełny wpis). Filozofia ograniczania zbędnych działań jest prostą i skuteczną receptą na osiąganie doskonałych efektów. Działa zawsze, wszędzie i w każdym przypadku. Dotyczy także świata marek i również tam, gdzie w grę wchodzi nazwa firmy.
Moja superspecjalizacja polega na tworzeniu nazw. Tym właśnie zajmuje się agencja namingowa. Tym zajmuję się ja. Mogę pozwolić sobie na wąską specjalizację, wszak to moja własna firma. I dlatego wypracowałem tę wiedzę jak nazwać firmę, produkt, usług, markę. I chętnie się nią z Tobą podzielę.

Gorąco zapraszam do współpracy.

 

Syllabuzz.pl agencja namingowa. Naming firmy decyzją (prawie) na całe życie

 

Poczytaj lub posłuchaj na temat namingu

 

Poszukujesz skutecznej strategii i kozackiej nazwy? Skontaktuj się.