Oferta

Szukasz sposobu jak nazwać firmę?

Pomocna będzie agencja namingowa, która z natury rzeczy wie jak nazwać firmę, produkt, usługę, markę.

Łączę naming ze strategią.

Moją przewagą jest umiejętne przełożenie idei marki do jej słownej postaci. Tam, gdzie potrzeba jest analitycznego spojrzenia na koncept marki, propozycję wartości, USP, prezentowany pitch tam jestem i ja.
Specjalizuję się przede wszystkim:

  • Nazwa firmy, kozacka nazwa firmy → Poznaj portfolio>>>
  • Naming produktu i usługi
  • Nazwa podcastu, fanpage, profilu social media
  • Nazwanie kategorii produktowej, nowego segmentu rynkowego
  • Nazwa dla wydarzenia, akcji promocyjnej, programu lojalnościowego
  • Porada namingowa (więcej tutaj >>>)
  • Namingowa sesja kreatywna on-line (poznaj szczegóły >>>)
  • Architektura nazewnicza
  • Bio firmowe (zobacz jak to działa >>>)
  • Slogan marki, claim, motto – tu również pomogę
  • Koncept strategiczny marki. Kluczowa propozycja wartości marki – możesz liczyć na mnie

 

Kiedyś wydawało mi się, że wymyślanie nazw to takie pitu-pitu. Kiedy jednak poznałem Konrada zostałem absolutnie zaskoczony. Konrad podszedł do pracy bardzo kreatywnie i bardzo szeroko. Wymyślone przez niego dla Fundacji Dobra Porażka nazwy są nie tylko „nazwami”, ale mają kontekst, emocje, historię do opowiedzenia. Mają to „coś” co czyni nazwę nie tylko etykietą, ale marką. Dlatego polecam współpracę z Konradem.
Jarosław Łojewski, Founder of Fundacja Dobra Porażka
A cóż to za sztuka, by nazwać firmę!

Naming jest nie lada wyzwaniem. Jest sztuką kreacji, zarazem sztuką uników. Jak stworzyć nazwę, która spełni wymagania unikalności, finezyjności, ponadczasowości, zapamiętania? Dodatkowo, obowiązkowo wybrana nazwa musi posiadać zdolność ochrony prawnej, pozytywnie przejść test „głuchego telefonu”, posiadać wolną domenę .com i jeszcze nie mieć żadnych, ale to żadnych negatywnych konotacji w innych krajach.
I tu zaczynają się schody. Bo jak działać, aby uniknąć ewentualnej kolizji na przykład w urzędzie patentowym?

To jak, czy już masz pomysł jak nazwać firmę?
Mogę Ci pomóc.

Naming firmy decyzją (prawie) na całe życie

Gary Keller w książce „Jedna rzecz” trafnie opisał ideę skupiania się na jednym działaniu. Cytując jego słowa „Ludzie sukcesu do perfekcji opanowali sztukę docierania do sedna sprawy. Nie rozmieniają się na dobre” (Zobacz pełny wpis). Filozofia ograniczania zbędnych działań jest prostą i skuteczną receptą na osiąganie doskonałych efektów. Działa zawsze, wszędzie i w każdym przypadku. Dotyczy także świata marek i również tam, gdzie w grę wchodzi nazwa firmy.
Moja superspecjalizacja polega na tworzeniu nazw. Tym właśnie zajmuje się agencja namingowa. Tym zajmuję się ja. Mogę pozwolić sobie na wąską specjalizację, wszak to moja własna firma. Dzięki temu wypracowałem własne metody namingu pozwalające mi efektownie i efektywnie nazwać firmę, produkt, usług, markę. Tę wiedzą chętnie podzielę się z Tobą.

Zapraszam do współpracy.

 

Syllabuzz.pl agencja namingowa. Naming firmy decyzją (prawie) na całe życie

 

Poczytaj lub posłuchaj na temat namingu

 

Poszukujesz skutecznej strategii i kozackiej nazwy? Skontaktuj się.