Pomocna będzie agencja namingowa, która z natury rzeczy wie jak nazwać firmę, produkt, usługę, markę.
Moją przewagą jest umiejętne przełożenie idei marki do jej słownej postaci. Tam, gdzie potrzeba jest analitycznego spojrzenia na koncept marki, propozycję wartości, USP, prezentowany pitch tam jestem i ja.
Specjalizuję się przede wszystkim:
Naming jest nie lada wyzwaniem. Jest sztuką kreacji, zarazem sztuką uników. Jak stworzyć nazwę, która spełni wymagania unikalności, finezyjności, ponadczasowości, zapamiętania? Dodatkowo, obowiązkowo wybrana nazwa musi posiadać zdolność ochrony prawnej, pozytywnie przejść test „głuchego telefonu”, posiadać wolną domenę .com i jeszcze nie mieć żadnych, ale to żadnych negatywnych konotacji w innych krajach.
I tu zaczynają się schody. Bo jak działać, aby uniknąć ewentualnej kolizji na przykład w urzędzie patentowym?
To jak, czy już masz pomysł jak nazwać firmę?
Mogę Ci pomóc.
Gary Keller w książce „Jedna rzecz” trafnie opisał ideę skupiania się na jednym działaniu. Cytując jego słowa „Ludzie sukcesu do perfekcji opanowali sztukę docierania do sedna sprawy. Nie rozmieniają się na dobre” (Zobacz pełny wpis). Filozofia ograniczania zbędnych działań jest prostą i skuteczną receptą na osiąganie doskonałych efektów. Działa zawsze, wszędzie i w każdym przypadku. Dotyczy także świata marek i również tam, gdzie w grę wchodzi nazwa firmy.
Moja superspecjalizacja polega na tworzeniu nazw. Tym właśnie zajmuje się agencja namingowa. Tym zajmuję się ja. Mogę pozwolić sobie na wąską specjalizację, wszak to moja własna firma. Dzięki temu wypracowałem własne metody namingu pozwalające mi efektownie i efektywnie nazwać firmę, produkt, usług, markę. Tę wiedzą chętnie podzielę się z Tobą.
Zapraszam do współpracy.
Poczytaj lub posłuchaj na temat namingu
Poszukujesz skutecznej strategii i kozackiej nazwy? Skontaktuj się.