Szkolenie o namingu

Szkolenie o namingu za darmo. Udostępniam mój webinar „Naming, czyli (prawie) wszystko o nazywaniu firm, marek i pomysłów” dedykowany startupom.

Dlaczego wymyślenie dobrej nazwy jest takie trudne? Czy na pewno? Serio, naming jest tak trudny jak go wszelcy blogerzy i ludzie nie związani z tą profesją malują?

Przeglądam sobie filmy na YouTube i podcasty mówiące o tym jak stworzyć nazwę. Można się nimi poinspirować. Niektóre z nich nawet polecę.

Brakuje natomiast szkolenia o namingu dostępnego z poziomu własnego fotela M1.

Pomocy. Muszę mieć nazwę

Zacznijmy od tego, czy szkolenie o namingu jest potrzebne?

Ten kto musi mieć nazwę dla firmy, wymyśla ją. To znaczy, próbuje ją stworzyć. Zazwyczaj udaje się mu.

Są osoby, którym to zadanie jakoś nie idzie. Takich osób, teamów, zespołów w firmach jest sporo (to dzięki nim żyję z namingu i renamingu). Szukają pomocy w internecie. Trafiają na blogi, poradniki, webinary, podcasty dotykające tematu: jak wymyślić nazwę, jak stworzyć nazwę, jak zaprojektować nazwę. Trafią również na ten blog o namingu. I co? Poradzą sobie, wymyślą nazwę samodzielnie, wraz ze swoim zespołem? Mam nadzieję, że tak.

Jeśli jednak sztuka kreacji nazwy nie zakończyła się sukcesem skorzystaj z tego darmowego szkolenia dedykowanego startupom.

Szkolenie o namingu dostępne od zaraz

Jakiś czas temu przeprowadziłem webinar szkolenie o namingu dla wrocławskiego Uniwersyteckiego Inkubatora Przedsiębiorczości inQUBE.

Banalny tytuł „Naming, czyli (prawie wszystko) o nazywaniu firm, marek i pomysłów” kryje w sobie godzinne spotkanie. Same mięso o nazewnictwie, które teraz będzie przydatne również dla ciebie.

Jakiś czas temu przeprowadziłem webinar szkolenie o namingu dla wrocławskiego Uniwersyteckiego Inkubatora Przedsiębiorczości inQUBE. Tytuł „Naming, czyli (prawie wszystko) o nazywaniu firm, marek i pomysłów” kryje w sobie godzinne spotkanie. Same mięso o nazewnictwie, które będzie przydatne dla ciebie.

Z góry przepraszam za moją szczerość do bólu. Moim zdaniem nie można nauczyć się kreacji nazwy już po godzinnym szkoleniu. Przecież sztuka copywritingu, tak jak nauka języka obcego, nie zawiera się w małym czipie, który wkładasz sobie do głowy i mówisz „wiem wszystko”.

Dziś możesz natomiast poznać prawdę, czy jesteś w stanie samodzielnie wymyślić nazwę dla swojego pomysłu.

No bo jak? Od jakich działań rozpoczniesz proces kreatywny?

Każda metoda jest dobra. Zdradzę ci mój sekret. Ja tak właśnie działam. Lecz zanim dobrnę do etapu kreacji czeka mnie faza przygotowawcza. Na to właśnie naciskam w każdym szkoleniu o namingu! Jeśli interesuje cię profesjonalne przebrnięcie przez projekt nazewniczy, zobacz to o czym poniżej opowiadam.

Już teraz możesz natomiast poznać prawdę, czy jesteś w stanie samodzielnie wymyślić nazwę dla swojego pomysłu. Jeśli interesuje cię profesjonalne przebrnięcie przez projekt nazewniczy, zobacz to o czym poniżej opowiadam.

 

Agenda szkolenia o namingu

 

Kliknij na poniższy film zaszyty w zasobach YouTube, zanurz się w poznawaniu niecodziennej wiedzy o namingu.

Mam wielką nadzieję, że po tym webinarowym szkoleniu powiedzenie Nie wiem, Nie umiem, Nie potrafię stworzyć nazwy będzie ci już całkiem obce.

Namingowa sesja kreatywna

Jeśli nadal nie czujesz się na siłach do samodzielnej pracy nad nazwą polecę ci ciekawe, kreatywne narzędzie.
Pracowałem nad nim kilka sezonów. Mam za sobą powyżej 50 takich słowotwórczych spotkań. Zdecydowana większość z nich zakończyła się sukcesem. Mowa o kreatywnej sesji namingowej.

To nietypowe spotkanie. Nie jest nim ani konsultacja, ani doradzanie. Wspólnie, razem wymyślamy nazwę. Podkreślam: jest to wspólna praca, razem unosimy się na wyżyny kreatywności.

Czeka cię dwugodzinne spotkanie. Moderuję je. Taka jest moja rola, aby wydobyć kreatywność z twoich i moich zasobów. Będzie ciekawie, kreatywnie, inspirujące i trochę wyczerpująco.

Pełny opis namingowej sesji kreatywnej znajdziesz na tej stronie: Gotowa nazwa firmy.

Polecajka

Jak wygląda sposób na kreację nazwy z punktu widzenia stratega? Odpowiedź znajduje się w 29 odcinku „Markotwórstwo” Macieja Sznitowskiego.


Dostępna jest również transkrypcja w tym wpisie „29: 4 warunki dobrej nazwy marki (namingu)

 

Jeśli uważasz tę darmową wiedzę za wartościową będzie miło, gdy postawisz mi kawę.

Postaw mi kawę na buycoffee.to

 

 

Konrad Gurdak, Syllabuzz.pl Naming, Renaming, Rebranding
Konrad Gurdak
Zajmuję się tworzeniem nazw dla biznesu od prawie 12 lat. Wyliczyłem, że mam za sobą ponad 200 projektów i projekcików namingowych. Lecz to nie liczby są dla mnie najważniejsze. Bawi mnie zabawa słowem. Bawi mnie stworzenie z niczego (lub będąc precyzyjnym: ze zbioru liter i cyfr) czegoś co znacząco wpłynie na wartość marki, firmy, produktu, usługi – tym istotnym impulsem jest chwytliwa, atrakcyjna nazwa. Z efektów tych „słownych zabaw” mam niesamowitą satysfakcję. Na dodatek właśnie z tego żyję.
kontakt@syllabuzz.pl

Dodaj swój kozacki komentarz:

Kategorie

Tagi