Gotowa nazwa dla firmy, kreatywna sesja on-line

Gotowa nazwa dla firmy jest świetnym pomysłem na znalezienie ciekawej, kreatywnej nazwy. Rozwiązania są DWA.

Pierwszym jest zakup gotowej nazwy.

Drugim jest poświęcenie godziny, dwóch, trzech na namingową sesję kreatywną. W jej efekcie powstanie gotowa nazwa dla firmy, szyta na miarę, taka jaką właśnie poszukujesz.

Jest jeszcze trzecie rozwiązanie. Samodzielne wymyślanie nazwy.

Jeśli samodzielnie szukasz pomysłu na nazwę firmy tak czy owak dojdziesz do momentu wejścia w ślepą uliczkę. Brak nowych inspiracji, powtarzanie tych samych pomysłów… Czujesz bezsilność. Wtedy właśnie zastanawiasz się czy gotowa nazwa dla firmy rozwiąże Twój problem.

Pomyśl! Szukasz chwytliwej nazwy, takiej aby miała sens, wpadała w ucho, była zgodna ze strategią marki, a kupujesz gotową nazwę za niemałe pieniądze.

Uwierz mi na słowo! Chcę skutecznie rozwiązać Twój problem, dlatego proponuję Ci coś bardzo skutecznego. Skorzystaj z namingowej sesji kreatywnej. Dzięki niej zyskasz więcej ciekawych nazw niż się spodziewasz.

Ależ oczywiście, że pomogę

  • Pomogę przełożyć pitch desk, strategię marki, brief strategiczny na język namingowy
  • Odkryję nowe obszary inspiracji i kreatywnych pomysłów
  • Pomogę stworzyć bazę synonimów, metafor, przenośni do bazowych pojęć
  • Chętnie spojrzę na Twoje dotychczasowe pomysły z perspektywy namingowca
  • Pomogę Ci wykreować chwytliwą, kozacką nazwę
  • Razem wcielimy się w rolę generatora nazw, zaczniemy kreować, mieć z tego niezły fun

 

Uwierz mi. To działa!

  • Nazwa firmy
    Nazwa działalności gospodarczej
  • Nazwa produktu
    Nazwa usługi
  • Nazwa podcastu, bloga, fanpage, profilu
  • Nazwa akcji promocyjnej, wydarzenia

 

Jak przebiega sesja kreatywna?

  • Odezwij się. Napisz przez formularz kontaktowy lub bezpośrednio do mnie kontakt@syllabuzz.pl lub zadzwoń +48 669 43 03 25
  • Napisz jakiej pomocy oczekujesz, opisz kontekst, wyzwanie z którym stoisz pod ścianą. Przydatny będzie brief namingowy (obejrzyj Brief namingowy. Instrukcja jak go wypełnić).
  • Odezwę się. Zaproponuję odpowiedni format spotkania, termin, wycenę pracy.
  • Zarezerwuj godzinę, dwie, a nawet trzy na kreatywne spotkanie on-line.
  • Działamy. Wcześniej wyślę link do specjalnie utworzonego dokumentu Google Docs, to będzie nasza Tablica.
  • Rozmawiamy przez telefon, patrzymy na Tablicę. Polecam słuchawki do telefonu. Lepiej mieć wolne ręce do pisania, notowania oraz do wertowania słowników. Zresztą sam/a się przekonasz w trakcie spotkania.
  • Jestem moderatorem sesji, prowadzę Cię przez różne techniki namingowe, podsuwam tropy kreatywne, szukam/y inspiracji, nowych obszarów słowotwórstwa. Wcielamy się w rolę „ludzkiego” generatora nazwy. Wszystko co wymyślimy zapisujemy na Tablicy.
  • W trakcie spotkania poznasz więcej metod pracy, które stosuję, aby dojść do upragnionego celu. Przydadzą Ci się w przyszłości.

 

Koszt namingowej sesji kreatywnej: 1.000 zł netto

 

Dlaczego warto?

 

  • OSZCZĘDZASZ CZAS
    Gotowa nazwa w mig (w godzinę, dwie, trzy)
  • SZEROKI WYBÓR
    Wykreujemy od kilkunastu do kilkudziesięciu pomysłów namingowych
  • DOPASOWANIE
    Nazwa szyta na miarę, stworzona według sztuki namingowej
Efektem namingowej sesji kreatywnej będzie gotowa nazwa firmy, przemyślana, idealnie dopasowana do Twoich oczekiwań. Najlepsza z najlepszych, wynikająca z solidnie przeprowadzonego minimum kilkudziesięciominutowego spotkania kreatywnego.

 

Specjalizuję się w namingu

Konrad Gurdak, Syllabuzz.pl Naming+Strategia, Strateg, marketer, doświadczony gracz w projektach rebrandingu.
Konrad Gurdak Zajmuję się tworzeniem nazw dla biznesu od prawie 12 lat. Wyliczyłem, że mam za sobą ponad 280 projektów i projekcików namingowych. Lecz to nie liczby są dla mnie najważniejsze. Bawi mnie zabawa słowem, tworzenie z niczego (lub będąc precyzyjnym: ze zbioru liter i cyfr) czegoś co znacząco wpłynie na wartość marki, firmy, produktu, usługi – tym istotnym impulsem jest chwytliwa, atrakcyjna nazwa. Z efektów tych „słownych zabaw” mam niesamowitą satysfakcję. Na dodatek właśnie z tego żyję.
kontakt@syllabuzz.pl
Nadal wahasz się?
Poznaj mnie lepiej.
Przeczytaj moje artykuły na blogu, wysłuchaj wywiadów, obejrzyj live na Facebook-u.

 

Podcast Złapani w sieć „Jak stworzyć nazwę, która zarabia?” [link >>>] podcast Złapani w sieś, Konrad Gurdak, Syllabuzz.pl
Podcast Aneta Duk Komunikacja wizualna „Profesjonalna nazwa firmy lub marki” [link >>>] Aneta Duk i Konrad Gurdak, Nazwa marki
Live FB / Magda i Wojtek – robieto.pl „Naming, czyli o nazywaniu firm, marek i pomysłów” [link >>>] Live FB / Magda i Wojtek – robieto.pl „Naming, czyli o nazywaniu firm, marek i pomysłów”
Live FB / BrandPixel “Kozacka nazwa firmy” [link >>>] Live FB / BrandPixel “Kozacka nazwa firmy”
Podcast Marketing Ludzkim Głosem „Naming, czyli jak podejść do wymyślania nazw firm, marek i produktów?” [link >>>] Podcast Marketing Ludzkim Głosem „Naming – czyli jak podejść do wymyślania nazw firm, marek i produktów?”, gotowa nazwa dla firmy, sesja kreatywna, porada namingowa
Podcast Wszystko Co Nas Kręci „Jak stworzyć (dobrą) nazwę w 60 minut?” [link >>>] Jak stworzyć nazwę w godzinę, Konrad Gurdak w podcaście Wszystko co nas kręci.
Live FB / Pierwszy raz z Szamanem Marketingu „Nazwa marki – jak się lepiej nazwać” [link >>>] Live FB / Pierwszy raz z Szamanem Marketingu „Nazwa marki - jak się lepiej nazwać”, gotowa nazwa dla firmy, konsultacja namingowa, sesja kreatywna
Podcast Mała Wielka Firma „Nazwa dla firmy. Jak ją wymyślić? Ile kosztuje naming?” [link >>>] Podcast Mała Wielka Firma „Nazwa dla firmy. Jak ją wymyślić? Ile kosztuje naming?”

 

Referencje

Serdecznie polecam usługi pana Konrada. Stworzył dla mnie już kilka nazw i współpraca nadal trwa. Pan Konrad jest niezwykle kreatywną osobą, która potrafi tworzyć fantastyczne nazwy. I dlatego tylko z nim współpracuję.

Adrian Hołdys

Współpraca z Panem Konradem to czysta przyjemność. Bardzo profesjonalne podejście i ogrom wiedzy pomógł w rozwiązaniu problemu, z którym zmagała się moja marka. Pan Konrad również przejawia chęć bezinteresownej pomocy. Jestem bardzo zadowolony z usług i szczerze polecam!

Karol Sobczuk, Sobczuk Handmade Leather Goods

Zaufanie to dla mnie wartość, której poszukuje u osób z którymi nawiązuje współpracę. Konrad takie zaufanie zdobył u mnie po pierwszej rozmowie. Muszę mieć pewność, że w dziedzinie, na której się nie znam będę mieć rzetelnie wykonaną usługę. W przyszłości w razie potrzeby na pewno wrócę.

Marta Banat, współwłaściciel Banat (dawniej Hydroserwis)

Współpraca z firmą Syllabuzz przebiegła bardzo konkretnie i w miłej atmosferze. Pomysły, które rzuca Pan Konrad, brzmią świeżo i oryginalnie. Szybko udało nam się wybrać nazwę. Dodatkowo otrzymaliśmy certyfikat - pełen profesjonalizm.

Marek Kurdziel, Catri.pl

Po roku działalności vegeShark mogę śmiało powiedzieć, że ta nazwa pomaga nam w rozwijaniu agencji. Zwraca uwagę, intryguje, inicjuje pytania, często jest pretekstem do dłuższej rozmowy. Zdecydowanie polecam każdemu, kto szuka niebanalnej i przyciągającej uwagę nazwy dla swojej firmy.

Paweł Walkiewicz, Właściciel

W trakcie warsztatów zdobyliśmy ciekawą wiedzę o kreowaniu nazw. Pozytywnie zaskoczyło nas aktywne angażowanie zespołu do samodzielnego kreowania nazw. Otrzymaliśmy więcej niż się tego spodziewaliśmy.

Agnieszka Pietrzak, Dyrektor Biura ds. Badań Naukowych, Uniwersytet SWPS

Więcej referencji znajdziesz tutaj: link >>>

Zadaj pytanie lub po prostu napisz co Cię trapi w obszarze namingu