Oferta na nazwę domeny

Witaj użytkowniku serwisu Domeny.tv

Domyślam się, że jesteś tutaj aby dowiedzieć się więcej na temat usługi namingowej. Zgodzisz ze stwierdzeniem, że nazwa domeny internetowej jest nie lada wyzwaniem? Poświęć dwie minuty na przeczytanie tego wstępu, aby w dalszej części zrozumieć moją indywidualną ofertę na naming przygotowaną dla klientów Domeny.tv.

Naming jest sztuką, a często miłym zbiegiem okoliczności

Tworzenie, wymyślanie, kreowanie nazw jest wyjątkową sferą operowania słowem.

Naming zahacza o sferę copywritingu, tyle, że tutaj zadaniem jest stworzyć jeden, krótki, chwytliwy twór słowny.

Naming wyraźnie czerpie z efektów prac nad strategią marki, wykorzystując dane wpływające na styl, archetyp, obietnicę marki. Tyle, że nie zawsze potrzebna jest skomplikowana strategia, aby ruszyć z wymyślaniem nazwy.

Naming dotyka obszaru brandingu, stoi na jego początku. Tyle, że istotne walory, których nie udało zawrzeć się w nazwie domeny internetowej, można próbować przekazać właśnie w sferze wizualnej i dźwiękowej nowo powstającej marki.

Możliwe, że twórczy proces nazewnictwa wygląda na skomplikowany, aż nadto zaawansowany. Jeśli projektowanie nazwy z zewnątrz wygląda jak niedostępne dzieło sztuki, w środku stanowi wciągającą „zabawę” w operowaniu słowami wywoływanymi z wszelakich źródeł wiedzy i fantazji, ze świata nauki, sztuki, historii, geografii, z fikcji, prawdy, dziecięcej wyobraźni i dorosłej rozwagi.

Nazwa domeny internetowej – zlecić czy samodzielnie kreować?

Jeśli potrzebujesz nazwy dla swojego biznesu, możesz skorzystać z mojej pomocy i wspólnie ją ze mną stworzyć. Możesz także zostawić ten proces w pełni na moich barkach.

Proponuję Ci trzy metody współpracy (pamiętaj, aby powiedzieć, że jesteś użytkownikiem serwisu Domeny.tv).

[1] Kreatywna sesja namingowa

Poświęć swój czas na około dwu-trzygodzinną nazewniczą sesję kreatywną. Poprowadzę ją od A do Z, z Twoim udziałem. Wspólna burza mózgów, techniki kreatywne, poszukiwanie innych obszarów słowotwórstwa, które mogą Cię miło zaskoczyć.

Daj się uwieść, by razem ze mną spróbować swoich sił w stworzeniu nazwy dla tego „czegoś” co właśnie nazwać musisz.

Szczegóły na temat kreatywnej sesji namingowej znajdziesz tutaj [kliknij >>>]

Idę dalej

[2] Porada namingowa

Masz już nazwę domeny internetowej lub pomysł na nią albo wahasz się między kilkoma pomysłami lub kierunkami kreatywnymi? Skorzystaj z namingowej konsultacji on-line. Świeże, zewnętrzne spojrzenie na efekty Twojego słowotwórstwa pozwoli uzyskać obiektywną ocenę i nadać właściwy kierunek do dalszego żonglowania słowami.

Aby dowiedzieć się więcej jak to działa kliknij >>>

Idę dalej

[3] Zlecenie stworzenia nazwy

Ty zlecasz, ja wykonuję.
Jak to wygląda?

📝 Wypełnij brief namingowy, przekaż wszelkie informacje na temat firmy, produktu, usługi.

🤙 Omówimy wspólnie ten strategiczny dokument. Dzięki niemu nakreślimy możliwe, najbardziej wskazane kierunki nazewnicze.

💡 Potrzebuję około 8-15 dni na proces twórczy, na pierwszą prezentację z nazwami.

🔎 Zanim przedstawię nazwy, wcześniej sprawdzę ich dostępność w rejestrze urzędu patentowego i w rejestrze domen. Jeśli jest konieczność, to sprawdzam dostępność profili w wybranych mediach społecznościowych.

✨ Prezentacja z nazwami jest tym, na co czekasz. Wysyłam ją, i tym razem to ja czekam na Twój feedback.

🤔 Nazwy podobają się, są takie średnie, nie podobają się -… lub masz wskazówki czego oczekujesz. Przechodzimy więc do drugiej rundy nazewniczej….

Jeśli chcesz poznać pełną ofertę na nazwę skontaktuj się.

Wycena namingu na indywidualne życzenie. Zależna jest m.in. od zasięgu działania marki, konkurencyjności w branży, półki cenowej, zakresu przekazania praw autorskich, wymagań względem domeny, terminu prac itd.

Oferta

Idealna nazwa domeny internetowej

Warto przygotować się do wyzwania jakim jest wymyślenie nazwy. Samodzielne tworzenie, kreacja słowna wciągają, naprawdę! Unikaj jednak chaosu i bezproduktywnej pracy, dlatego polecam Ci podzielenie czasu pracy na pięć etapów:

1. Koncepcja marki.
2. Konkurencja.
3. Słowa klucze, inspiracje.
4. Kreacja.
5. Weryfikacja.

To mój sprawdzony sposób dotarcia do celu – posiadania chwytliwej nazwy. Dokładnie opisałem go w artykule „Jak stworzyć idealną nazwę firmy? Dowiesz się w nim jak stworzyć nazwę krok po kroku (link >>>).

Samouczek namingowy

Polecam Ci, bardzo zachęcam a wręcz nalegam, abyś samodzielnie spróbował/a sił w wymyślaniu nazwy. Odnajdziesz tu zabawę, przyjemność, satysfakcję z odkrywania zakamarków języka polskiego, angielskiego, włoskiego, łaciny, mitologii, fantasy, slangu i nie tylko.

Oprócz powyższego artykułu pomogę Ci jeszcze w innym sposób. Poczytaj, posłuchaj, oglądnij wywiady dotyczące namingu dla małych, średnich i dużych firm.

 

Podcast Złapani w sieć „Jak stworzyć nazwę, która zarabia?” [link >>>] podcast Złapani w sieć, Konrad Gurdak, Syllabuzz.pl, O tym, czy nazwa domeny internetowej przynosi korzyści?
Podcast Aneta Duk Komunikacja wizualna „Profesjonalna nazwa firmy lub marki” [link >>>] Aneta Duk i Konrad Gurdak, Nazwa marki
Podcast Marketing Ludzkim Głosem „Naming – czyli jak podejść do wymyślania nazw firm, marek i produktów?” [link >>>] Podcast Marketing Ludzkim Głosem „Naming – czyli jak podejść do wymyślania nazw firm, marek i produktów?”
Podcast Wszystko Co Nas Kręci „Jak stworzyć (dobrą) nazwę w 60 minut?” [link >>>] Jak stworzyć nazwę w godzinę, Konrad Gurdak w podcaście Wszystko co nas kręci.

Kontakt

PS. Pamiętaj, aby zaznaczyć w kontakcie, że jesteś użytkownikiem serwisu Domeny.tv.

Podaj kod „nazwa domeny internetowej”.