Branża:

Uroda i zdrowie

Nazwa chroniona:

Unijna ochrona
na słowny znak towarowy
Beviado

Jak powstała ta nazwa?

Autorski pomysł Uniwersytetu SWPS na stworzenie własnej aplikacji do interwencji psychologicznych.

Ta nic nie mówiąca nazwa posiada logiczną etymologią. A logika jest matką patronującą dyskursowi panującemu na Uniwersytecie SWPS.

Beviado zawiera przesłanie zmiany/poprawy życia („be”) osób, pacjentów poprzez („via”) działanie („do”), czyli działanie poprzez odpowiednią interwencję psychologiczną.

Zlecający: Uniwersytet SWPS

Referencja od klienta

Agnieszka Pietrzak,
Dyrektor Biura ds. Badań Naukowych,
Uniwersytet SWPS

W trakcie warsztatów zdobyliśmy ciekawą wiedzę o kreowaniu nazw. Pozytywnie zaskoczyło nas aktywne angażowanie zespołu do samodzielnego kreowania nazw. Otrzymaliśmy więcej niż się tego spodziewaliśmy.