Naming cennik, czyli najczęściej pojawiające się pytania: ile kosztuje stworzenie nazwy firmy?, ile kosztuje nazwa?, za co płacę? Pojawiają się przy każdej rozmowie z potencjalnym klientem, w zapytaniu ofertowym, w wyszukiwarkach.
Nie dziwi mnie taki stan. Trudno trafić na oficjalny cennik namingowy na stronach agencji namingowych, a tym bardziej agencji brandingowych, agencji reklamowych. Wszak wynagrodzenie za nazwę zależy od kilku istotnych czynników:
Dlatego na hasło naming cennik staram się dopasować stawkę wynagrodzenia do możliwości finansowych potencjalnego zleceniodawcy. Nie każdy potrzebuje pełnej obsługi, projektu namingowego od a do z. Czasami wystarczy konsultacja, wsparcie przy realizacji projektu namingowego. A czasem prosty, nieskomplikowany projekt. Stąd gdy słyszę pytanie o naming cennik, inaczej mówiąc ile kosztuje nazwa uczciwie rzecz biorąc podaję propozycje finansową, gdy uzyskam wskazówki, o czym tak naprawdę mówimy. Bo warto być szczerym. To się opłaca.
Polecam specjalnie przygotowany wpis o wycenie projektu nazewniczego. Mam nadzieję, że znajdziesz tu właściwą podpowiedź. → Ilu kosztuje nazwa
Przekonaj się, czy warto mieć kozacką nazwę. → Zobacz więcej
Spróbuj samodzielnie stworzyć nazwę marki. Kilka wskazówek znajdziesz w artykule Jak stworzyć nazwę w 60 minut.
Jeśli potrzebujesz pomocy skorzystaj z konsultacji namingowej. → Namingowa konsultacja