Namingowa konsultacja

Z pozoru łatwo jest stworzyć nazwę firmy. Wielu przedsiębiorcom ta sztuka udaje się. Zdarzają się również sytuacje, gdy wymyślając nazwę pojawiają się wątpliwości, a za nimi coraz większe znaki zapytania.
Czy jest odpowiednia?
Czy przyciągnie uwagę?
Jakie są/mogą być kolizje prawne?
Czy jest trendy?
Na te i na wiele innych dylematów pojawiających się przy kreowaniu nazwy odpowiem Ci podczas porady on-line.

Korzyści z porady on-line

  • /
    Porada telefoniczna lub on-line
  • ⏲️
    Rozmowa 
od 60 do 120 minut
  • /
    Merytoryczna dyskusja lub kreatywna sesja namingowa.
  • Rozmowa z namingowcem

Tak między nami, namingowa konsultacja potrafi zająć nawet dwie godziny, rzecz jasna z korzyścią dla obu stron. Z reguły pytań jest mnóstwo, na każde z nich staram się odpowiedzieć wyczerpująco.

Kiedy przydaje się namingowa konsultacja?

STARTUJESZ Nie wiesz od czego zacząć, co przygotować, na co zwracać uwagę przy kreacji nazwy.
KREUJESZ Masz kilka pomysłów i potrzebujesz obiektywnej opinii osoby spoza Twojego otoczenia.
Stoisz w martwym punkcie, poszukujesz nowej inspiracji, tropu, podpowiedzi.
WYBIERASZ Nazwa jest wybrana, lecz potrzebujesz potwierdzenia czy jest to właściwy wybór.
Chcesz dowiedzieć się o dalszych krokach.

Kto najczęściej decyduje się na poradę?

  • Osoby zakładające swój pierwszy biznes.
  • Mikroprzedsiębiorcy, freelancerzy, blogerzy.
  • Mali i średni przedsiębiorcy.
  • Działy marketingu, agencje marketingowe, firmy konsultingowe.

Zastanawia Cię ile kosztuje namingowa konsultacja? Więcej niż standardowa godzina pracy copywritera, mniej niż stawka godzinowa wziętego prawnika, zdecydowanie mniej niż praca „uczciwego polityka” (ach, jak ja lubię oksymorony). Bo Twoich pytań i wątpliwości z pewnością pojawi się wiele.

Przykładowe pytania

  • Mam pomysł na nazwę, ale nie jestem pewien/pewna czy w dobrym kierunku myślę.
  • Nie wiemy jak stworzyć nazwę firmy samodzielnie, od czego zacząć, na co uważać?
  • Wymyśliliśmy kilka nazw, potrzebujemy obiektywnej oceny przy wyborze tej najlepszej.
  • Potrzebujemy jeszcze sloganu do naszej nazwy. Może wspólnie go wymyślimy?
  • Pomocy, ratunku! Muszę zmienić nazwę, bo mój konkurent podobną zastrzegł w urzędzie patentowym.
  • Mam kilka swoich nazw, ale chciał(a)bym dodać jeszcze nowe pomysły podczas wspólnej sesji kreatywnej. Czy jest to możliwe?

 

Koszt namingowej konsultacji: 1.000 zł netto (1.230 zł brutto)

 

Jeśli jesteś na TAK – ucieszy mnie Twoja decyzja – proponuję taką formę działania.

 

  • Powiedz jaki masz problem z nazwą
  • Ustalimy formę spotkania on-line i termin
  • Po opłaceniu faktury potwierdzam termin konsultacji
  • Umówieni? Rozpoczynamy spotkanie

Gotowy/gotowa na wszystko? Napisz jaki problem, pytania, wątpliwości masz ze swoją nazwą.

Z kim będę rozmawiać?

Konrad Gurdak, Syllabuzz.pl Naming+Strategia, Strateg, marketer, doświadczony gracz w projektach rebrandingu.
Konrad Gurdak Siedzę w namingu po uszy i czuję się z tym dobrze. Polecam tę wąską specjalizację osobom uwielbiającym kreatywność na najwyższym poziomie, a jednocześnie nie stroniącym od żmudnej pracy analitycznej i opiniotwórczej. Bo „grzebiąc” w bazach urzędu patentowego w poszukiwaniu niezajętych obszarów wszech-słowotwórstwa wielojęzycznego można naprawdę wpaść w wir pracy, dosłownie po uszy.
kontakt@syllabuzz.pl
Nadal wahasz się?
Poznaj mnie lepiej.
Przeczytaj moje artykuły na blogu, wysłuchaj wywiadów, obejrzyj live na Facebook-u.

 

Podcast Złapani w sieć „Jak stworzyć nazwę, która zarabia?” [link >>>] podcast Złapani w sieś, Konrad Gurdak, Syllabuzz.pl
Podcast Aneta Duk Komunikacja wizualna „Profesjonalna nazwa firmy lub marki”  [link >>>] Aneta Duk i Konrad Gurdak, Nazwa marki
Live FB / Magda i Wojtek – robieto.pl „Naming, czyli o nazywaniu firm, marek i pomysłów”  [link >>>] Live FB / Magda i Wojtek – robieto.pl „Naming, czyli o nazywaniu firm, marek i pomysłów”
Live FB / BrandPixel “Kozacka nazwa firmy”  [link >>>] Live FB / BrandPixel “Kozacka nazwa firmy”
Podcast Marketing Ludzkim Głosem „Naming – czyli jak podejść do wymyślania nazw firm, marek i produktów?”  [link >>>] Podcast Marketing Ludzkim Głosem „Naming – czyli jak podejść do wymyślania nazw firm, marek i produktów?”
Podcast Wszystko Co Nas Kręci „Jak stworzyć (dobrą) nazwę w 60 minut?”  [link >>>] Jak stworzyć nazwę w godzinę, Konrad Gurdak w podcaście Wszystko co nas kręci.
Live FB / Pierwszy raz z Szamanem Marketingu „Nazwa marki – jak się lepiej nazwać”  [link >>>] Live FB / Pierwszy raz z Szamanem Marketingu „Nazwa marki - jak się lepiej nazwać”
Podcast Mała Wielka Firma „Nazwa dla firmy. Jak ją wymyślić? Ile kosztuje naming?”  [link >>>] Podcast Mała Wielka Firma „Nazwa dla firmy. Jak ją wymyślić? Ile kosztuje naming?”

 

Referencje

Serdecznie polecam usługi pana Konrada. Stworzył dla mnie już kilka nazw i współpraca nadal trwa. Pan Konrad jest niezwykle kreatywną osobą, która potrafi tworzyć fantastyczne nazwy. I dlatego tylko z nim współpracuję.

Adrian Hołdys

Współpraca z Panem Konradem to czysta przyjemność. Bardzo profesjonalne podejście i ogrom wiedzy pomógł w rozwiązaniu problemu, z którym zmagała się moja marka. Pan Konrad również przejawia chęć bezinteresownej pomocy. Jestem bardzo zadowolony z usług i szczerze polecam!

Karol Sobczuk, Sobczuk Handmade Leather Goods

Zaufanie to dla mnie wartość, której poszukuje u osób z którymi nawiązuje współpracę. Konrad takie zaufanie zdobył u mnie po pierwszej rozmowie. Muszę mieć pewność, że w dziedzinie, na której się nie znam będę mieć rzetelnie wykonaną usługę. W przyszłości w razie potrzeby na pewno wrócę.

Marta Banat, współwłaściciel Banat (dawniej Hydroserwis)

Współpraca z firmą Syllabuzz przebiegła bardzo konkretnie i w miłej atmosferze. Pomysły, które rzuca Pan Konrad, brzmią świeżo i oryginalnie. Szybko udało nam się wybrać nazwę. Dodatkowo otrzymaliśmy certyfikat - pełen profesjonalizm.

Marek Kurdziel, Catri.pl

Po roku działalności vegeShark mogę śmiało powiedzieć, że ta nazwa pomaga nam w rozwijaniu agencji. Zwraca uwagę, intryguje, inicjuje pytania, często jest pretekstem do dłuższej rozmowy. Zdecydowanie polecam każdemu, kto szuka niebanalnej i przyciągającej uwagę nazwy dla swojej firmy.

Paweł Walkiewicz, Właściciel

W trakcie warsztatów zdobyliśmy ciekawą wiedzę o kreowaniu nazw. Pozytywnie zaskoczyło nas aktywne angażowanie zespołu do samodzielnego kreowania nazw. Otrzymaliśmy więcej niż się tego spodziewaliśmy.

Agnieszka Pietrzak, Dyrektor Biura ds. Badań Naukowych, Uniwersytet SWPS

Więcej referencji znajdziesz tutaj: link >>>

Zadaj pytanie lub po prostu napisz co Cię trapi w obszarze namingu