Namingowa konsultacja

Z pozoru łatwo jest stworzyć nazwę firmy. Wielu przedsiębiorcom ta sztuka udaje się. Zdarzają się również sytuacje, gdy wymyślając nazwę pojawiają się wątpliwości, a za nimi coraz większe znaki zapytania. Czy jest odpowiednia? Czy przyciągnie uwagę? Jakie są/mogą być kolizje prawne? Czy jest trendy? Na te i na wiele innych dylematów pojawiających się przy kreowaniu nazwy odpowiem Ci podczas porady on-line.

Korzyści z namingowej konsultacji

  • 💻/📱
    Porada telefoniczna lub on-line
  • ⏲️
    Rozmowa 
od 30 do 90 minut
  • 📌/💡
    Merytoryczna dyskusja lub kreatywna sesja namingowa.
  • 👀
    Rozmowa ze specjalistą zajmującym się tylko i wyłącznie namingiem

A tak w praktyce, namingowa konsultacja potrafi zająć nawet dwie godziny, rzecz jasna z korzyścią dla obu stron. Z reguły pytań jest mnóstwo, a na każde z nich staram się odpowiedzieć wyczerpująco.

Kiedy pomocna jest namingowa konsultacja on-line?

STARTUJESZ Nie wiesz od czego zacząć, co przygotować, na co zwracać uwagę przy kreacji nazwy.
KREUJESZ Masz kilka pomysłów i potrzebujesz obiektywnej opinii osoby spoza Twojego otoczenia.
Stoisz w martwym punkcie, poszukujesz nowej inspiracji, tropu, podpowiedzi.
WYBIERASZ Nazwa jest wybrana, lecz potrzebujesz potwierdzenia czy jest to właściwy wybór.
Chcesz dowiedzieć się o dalszych krokach.

Kto najczęściej decyduje się na poradę?

  • Osoby po raz pierwszy zakładające własny biznes.
  • Mikroprzedsiębiorcy, freelancerzy.
  • Mali i średni przedsiębiorcy.
  • Działy marketingu, agencje marketingowe, firmy konsultingowe.

Zastanawiasz się więc, ile kosztuje namingowa konsultacja? Odpowiem Ci. To mniej niż stawka godzinowa wziętego prawnika, lecz więcej niż standardowa godzina pracy copywritera. Bo i pytania, wątpliwości, zagwozdki dotyczą różnych obszarów tematycznych.

Przykładowe pytania

  • Mam pomysł na nazwę, ale nie jestem pewien/pewna czy w dobrym kierunku myślę.
  • Nie wiemy jak stworzyć nazwę firmy samodzielnie, od czego zacząć, na co uważać?
  • Wymyśliliśmy kilka nazw, potrzebujemy obiektywnej oceny przy wyborze tej najlepszej.
  • Potrzebujemy jeszcze sloganu do naszej nazwy. Może wspólnie go wymyślimy?
  • Pomocy, ratunku! Muszę zmienić nazwę, bo mój konkurent podobną zastrzegł w urzędzie patentowym.
  • Mam kilka swoich nazw, ale chciałbym dodać jeszcze nowe pomysły podczas wspólnej sesji kreatywnej. Czy jest to możliwe?

 

Koszt namingowej konsultacji: 300 zł netto (369 zł brutto)

 

Jeśli jesteś na TAK – ucieszy mnie Twoja decyzja – proponuję następującą formę współpracy.

 

  • Powiedz jaki problem związany z nazwą trapi Cię
  • Ustalimy formę spotkania on-line i termin
  • Po opłaceniu faktury potwierdzam termin konsultacji
  • W umówionym terminie rozpoczynamy spotkanie

Gotowy/gotowa na wszystko? Napisz jakim problem stoi Ci na drodze i dlaczego tą przeszkodą jest nazwa😏

Z kim będę rozmawiać?

Konrad Gurdak, Syllabuzz.pl Naming+Strategia, Strateg, marketer, doświadczony gracz w projektach rebrandingu.
Konrad Gurdak Siedzę w namingu po uszy i czuję się z tym dobrze. Polecam tę wąską specjalizację osobom uwielbiającym kreatywność na najwyższym poziomie, a jednocześnie nie stroniącym od żmudnej pracy analitycznej i opiniotwórczej. Bo “grzebiąc” w bazach urzędu patentowego w poszukiwaniu niezajętych obszarów wszech-słowotwórstwa wielojęzycznego można naprawdę wpaść w wir pracy, dosłownie po uszy.
kontakt@syllabuzz.pl
Nadal wahasz się? Poznaj mnie lepiej. Przeczytaj moje artykuły, wysłuchaj wywiady, obejrzyj live na Facebook-u. Zapraszam.

 

Podcast Aneta Duk Komunikacja wizualna „Profesjonalna nazwa firmy lub marki”  [link >>>] Aneta Duk i Konrad Gurdak, Nazwa marki
Live FB / Magda i Wojtek – robieto.pl „Naming, czyli o nazywaniu firm, marek i pomysłów”  [link >>>] Live FB / Magda i Wojtek – robieto.pl „Naming, czyli o nazywaniu firm, marek i pomysłów”
Live FB / BrandPixel “Kozacka nazwa firmy”  [link >>>] Live FB / BrandPixel “Kozacka nazwa firmy”
Podcast Marketing Ludzkim Głosem „Naming – czyli jak podejść do wymyślania nazw firm, marek i produktów?”  [link >>>] Podcast Marketing Ludzkim Głosem „Naming – czyli jak podejść do wymyślania nazw firm, marek i produktów?”
Podcast Wszystko Co Nas Kręci „Jak stworzyć (dobrą) nazwę w 60 minut?”  [link >>>] Jak stworzyć nazwę w godzinę, Konrad Gurdak w podcaście Wszystko co nas kręci.
Live FB / Pierwszy raz z Szamanem Marketingu „Nazwa marki – jak się lepiej nazwać”  [link >>>] Live FB / Pierwszy raz z Szamanem Marketingu „Nazwa marki - jak się lepiej nazwać”
Podcast Mała Wielka Firma „Nazwa dla firmy. Jak ją wymyślić? Ile kosztuje naming?”  [link >>>] Podcast Mała Wielka Firma „Nazwa dla firmy. Jak ją wymyślić? Ile kosztuje naming?”

 

Referencje

Konrad to człowiek, który umie nazwać rzeczy po imieniu! Chodzi oczywiście o to, że tworzy kozackie nazwy dla firm oraz organizacji. Za każdym razem, kiedy mam styczność z jego nazwami, zastanawiam się: Skąd on to bierze?! Przy każdym projekcie myślę: No tym razem, to już pewnie nic fajnego nie wymyśli. I za każdym razem się mylę! Świetny fachowiec oraz, co najważniejsze, świetny człowiek

Maciej Sznitowski, Brandoholik.pl

Konrad lubi konkrety. Dlatego też konkretnie polecę Konrada, jako solidnego, kreatywnego, bardzo zaangażowanego we współpracę partnera. Właśnie partnera, ponieważ podczas pracy z Konradem masz pewność że pracujesz z partnerem, w całym pozytywnym tego słowa znaczeniu. Jeśli potrzebujesz zaklinacza słów, które trzeba złożyć w magiczną nazwę - zdecydowanie rekomenduje współpracę z Konradem.

Mariusz Reczyński, Współwórca i współprowadzący podcast Wszystko Co Nas Kręci

Niezwykły spokój, pełen profesjonalizm, niesamowita kreatywność, szacunek dla Klienta. Zawsze chętny do współpracy, nigdy nie narzucający swojego zdania. Dodatkowo przy tworzeniu znaków towarowych robi wstępną weryfikację czystości znaku. Pracowałem z Konradem przy opracowaniu dwóch marek, zawsze będę go polecał.

Krzysztof Rzeńca, Innovation Broker - Uniwersytet SWPS

Jak na specjalistę w tworzeniu kozackich nazw przystało Konrad stworzył dla naszego nowego podmiotu... kozacką nazwę! Serdecznie polecam współpracę z Konradem, który jest chyba źródłem niekończącej się kreatywności, co można jedynie podziwiać. Przy pierwszych setach namingowych zastanawialiśmy się jak ogromnej wiedzy potrzeba do tworzenia tak ciekawych nazw obudowanych mega historią! Polecam jednoznacznie!

Kamil Pawlik, BrandPixel

Więcej referencji znajdziesz tutaj: link >>>

Zadaj pytanie lub po prostu napisz co Cię trapi w obszarze namingu