Z pozoru łatwo jest stworzyć nazwę firmy. Wielu przedsiębiorcom ta sztuka udaje się. Zdarzają się również sytuacje, gdy wymyślając nazwę pojawiają się wątpliwości, a za nimi coraz większe znaki zapytania.
Czy jest odpowiednia?
Czy przyciągnie uwagę?
Jakie są/mogą być kolizje prawne?
Czy jest trendy?
Na te i na wiele innych dylematów pojawiających się przy kreowaniu nazwy odpowiem Ci podczas porady on-line.
Tak między nami, namingowa konsultacja potrafi zająć nawet dwie godziny, rzecz jasna z korzyścią dla obu stron. Z reguły pytań jest mnóstwo, na każde z nich staram się odpowiedzieć wyczerpująco.
STARTUJESZ | Nie wiesz od czego zacząć, co przygotować, na co zwracać uwagę przy kreacji nazwy. |
KREUJESZ | Masz kilka pomysłów i potrzebujesz obiektywnej opinii osoby spoza Twojego otoczenia. Stoisz w martwym punkcie, poszukujesz nowej inspiracji, tropu, podpowiedzi. |
WYBIERASZ | Nazwa jest wybrana, lecz potrzebujesz potwierdzenia czy jest to właściwy wybór. Chcesz dowiedzieć się o dalszych krokach. |
Zastanawia Cię ile kosztuje namingowa konsultacja? Więcej niż standardowa godzina pracy copywritera, mniej niż stawka godzinowa wziętego prawnika, zdecydowanie mniej niż praca „uczciwego polityka” (ach, jak ja lubię oksymorony). Bo Twoich pytań i wątpliwości z pewnością pojawi się wiele.
Jeśli jesteś na TAK – ucieszy mnie Twoja decyzja – proponuję taką formę działania.
Gotowy/gotowa na wszystko? Napisz jaki problem, pytania, wątpliwości masz ze swoją nazwą.
Podcast Złapani w sieć „Jak stworzyć nazwę, która zarabia?” [link >>>] | ![]() |
Podcast Aneta Duk Komunikacja wizualna „Profesjonalna nazwa firmy lub marki” [link >>>] | ![]() |
Live FB / Magda i Wojtek – robieto.pl „Naming, czyli o nazywaniu firm, marek i pomysłów” [link >>>] | ![]() |
Live FB / BrandPixel “Kozacka nazwa firmy” [link >>>] | ![]() |
Podcast Marketing Ludzkim Głosem „Naming – czyli jak podejść do wymyślania nazw firm, marek i produktów?” [link >>>] | ![]() |
Podcast Wszystko Co Nas Kręci „Jak stworzyć (dobrą) nazwę w 60 minut?” [link >>>] | ![]() |
Live FB / Pierwszy raz z Szamanem Marketingu „Nazwa marki – jak się lepiej nazwać” [link >>>] | ![]() |
Podcast Mała Wielka Firma „Nazwa dla firmy. Jak ją wymyślić? Ile kosztuje naming?” [link >>>] | ![]() |
Adrian Hołdys
Karol Sobczuk, Sobczuk Handmade Leather Goods
Marta Banat, współwłaściciel Banat (dawniej Hydroserwis)
Marek Kurdziel, Catri.pl
Paweł Walkiewicz, Właściciel
Agnieszka Pietrzak, Dyrektor Biura ds. Badań Naukowych, Uniwersytet SWPS
Więcej referencji znajdziesz tutaj: link >>>
Zadaj pytanie lub po prostu napisz co Cię trapi w obszarze namingu