Referencje

Współpraca z Konradem to był bardzo twórczy czas. Dzięki jego zaangażowaniu, niebywałemu warsztatowi słownemu oraz wrodzonej wrażliwości komunikacyjnej powstała nazwa mojej firmy, która mi w duszy gra. Konrad ma niebywałą zdolność ubierania w słowa emocji, dzięki czemu efekty jego pracy są spektakularne. Jego wnikliwość, kunszt słowa i rzetelność przeobraziły to, co miałam w sferze marzeń i myśli w rzeczywistość – nazwę Talismania. Serdecznie polecam Konrada jako świetnego specjalistę i serdecznego człowieka.

Magdalena Samulika, Talismania

Dziękujemy za owocną współpracę. Od agencji Syllabuzz otrzymaliśmy bardzo kreatywne i twórcze propozycje nazw naszego sklepu i firmy. Wybór był bardzo trudny, wiele opcji nam się podobało, w końcu metodą eliminacji wybraliśmy dwie najlepsze naszym zdaniem nazwy. Pozdrawiamy

Filip Pradella, Furtastic.pl

Podejmując decyzję o przekształceniu działalności w spółkę z o.o. wzięliśmy pod uwagę także zmianę nazwy firmy. Pan Konrad Gurdak łagodnie przeprowadził nas przez ten etap. Przedstawił kilka unikalnych propozycji, które przyciągnęły naszą uwagę. W ten sposób powstała INNESTA. Nie mogę sobie wyobrazić lepszej nazwy wpisującej się w charakter działalności naszej firmy. Współpraca z Panem Konradem to sama przyjemność. Jest człowiekiem bardzo kreatywnym, życzliwym i słownym, oraz zawsze gotowym udzielić rady, także po zakończeniu procesu wyboru nazwy. Szczerze polecam  

Alicja Rogańska, Innesta

Jednym z elementów sukcesu jest dobry plan, chwytliwa nazwa oraz delegowanie zadań do ludzi, którzy są fachowcami w swojej dziedzinie. Dlatego podczas tworzenia nowej marki postanowiłem skorzystać z pomocy fachowca. Opierając się na wiedzy, warsztacie i pomysłowości Pana Konrada Gurdaka wspólnie stworzyliśmy markę HIRO Q. Opracowaliśmy nie tylko wyjątkową nazwę, ale również świetny kontent strony www.

Grzegorze Borowski, CEO GRIZ

To jak nazywa się firma, produkt, jak opisuje się jej historię, misję i wizję jest naprawdę bardzo istotnym elementem. Kiedy przed nami powstało takie wyzwanie skorzystaliśmy z polecenia, aby nawiązać współpracę z Syllabuzz i Konradem. Powiem tylko jedno, to była wielka przyjemność współpracy z nimi. Polecam! Kiedy będę otwierać kolejną markę już wiem z kim będę współpracować.

Svetlana Syo, Svera.Fit

Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z agencją Syllabuzz. Przebiegała ona w miłej atmosferze, otrzymałam dużo cennych rad, a zwieńczeniem jest niepowtarzalna nazwa mojej nowej marki!

Julia Świątek, CEO, IMMABEE

Syllabuzz jest godnym polecenia partnerem, we współpracy. Bardzo profesjonalne podejście i angaż ze strony Pana Konrada, za co bardzo dziękujemy. Pomysł na nazwę naszej marki trafiony. Pozdrawiamy Szaffa Market.

Sylwester Madej, Współwłaściciel

Kontrahenci pytają czasem skąd pomysł na nazwę Integis. Odpowiadam, że nie da się tworzyć profesjonalnego wizerunku bez pomocy zawodowców. I moja kolejna marka też narodzi się w Sopocie.

Marek Starzyński, Integis

Jako świeżo założona spółka szukaliśmy profesjonalisty, który pomoże nam znaleźć pomysł na markę i odpowiednią, nietuzinkową nazwę dla naszego produktu z branży lodowej. Zadanie nie było łatwe tym bardziej, że mieliśmy wysokie oczekiwania a czas nas gonił. Nie pomyliliśmy się i firma Syllabuzz wywiązała się z tego zadania szybko i profesjonalnie. Kreatywność, terminowość, merytoryczne podejście to podstawowe zalety. Na pewno wrócimy.

Łukasz Odjas, Vobeno, Szpulki Zakręcone lody naturalne

Zadanie postawione agencji nie należało do łatwych. Wymagało kreatywnego podejścia do eksploracji słowników i obszarów fantazji, aby wykreować nazwy z wolną domeną [com]. Prezentowane koncepcje udowodniły kompetencje agencji i nieszablonowe podejście w dziedzinie tworzenia nazw.

Małgorzata Wiśniewska, Content Manager, Sagra Technology

Po roku działalności vegeShark mogę śmiało powiedzieć, że ta nazwa pomaga nam w rozwijaniu agencji. Zwraca uwagę, intryguje, inicjuje pytania, często jest pretekstem do dłuższej rozmowy. Zdecydowanie polecam każdemu, kto szuka niebanalnej i przyciągającej uwagę nazwy dla swojej firmy.

Paweł Walkiewicz, Właściciel

W trakcie warsztatów zdobyliśmy ciekawą wiedzę o kreowaniu nazw. Pozytywnie zaskoczyło nas aktywne angażowanie zespołu do samodzielnego kreowania nazw. Otrzymaliśmy więcej niż się tego spodziewaliśmy.

Agnieszka Pietrzak, Dyrektor Biura ds. Badań Naukowych, Uniwersytet SWPS

W czasie, gdy powstawała nasza firma wspomógł nas Pan swoją wiedzą i doświadczeniem. Pomógł Pan nam inaczej spojrzeć na nas samych, na nasz wizerunek, nazwę, naszą misję. I za to w imieniu Zarządu Momentum Way składam wyrazy podziękowania.

Joanna Gdaniec, Wiceprezes Zarządu Momentum Way

Tworząc pomysł na markę warsztatów edukacyjnych i kreatywnych uznaliśmy, że na tak konkurencyjnym rynku należy wspomóc się specjalistyczną agencją namingową. Wybór padł na agencję Syllabuzz.pl. Kreatywni tejże agencji wywiązali się z zadania znakomicie. Było to pierwsze i mam nadzieję nie ostatnie zlecenie dla tejże agencji.

Szymon Grudziński, Właściciel ModraSova

Stworzył Pan nazwę Librandt. Za tą nazwą kryje się coś więcej niż 8 liter. To nasze Credo, z którym w pełni się utożsamiamy. Wiedza, specjalizacja, personalizacja, samorozwój, silna marka osobista – wszystkie te cechy oddaje nasza marka, z której jesteśmy dumni.

Beata Kapcewicz, Prezes Zarządu

Dziękuję za profesjonalną i kreatywną współpracę przy projekcie stworzenia nowej marki fajerwerków. Agencja Syllabuzz udowodniła, że jest partnerem odpowiedzialnym i świadomym wagi realizowanego projektu.

Tomasz Więcek, Prezes Zarządu Drago

Simple Share Buttons