Referencje

Konrad to człowiek, który umie nazwać rzeczy po imieniu! Chodzi oczywiście o to, że tworzy kozackie nazwy dla firm oraz organizacji. Za każdym razem, kiedy mam styczność z jego nazwami, zastanawiam się: Skąd on to bierze?! Przy każdym projekcie myślę: No tym razem, to już pewnie nic fajnego nie wymyśli. I za każdym razem się mylę! Świetny fachowiec oraz, co najważniejsze, świetny człowiek

Maciej Sznitowski, Brandoholik.pl

Konrad lubi konkrety. Dlatego też konkretnie polecę Konrada, jako solidnego, kreatywnego, bardzo zaangażowanego we współpracę partnera. Właśnie partnera, ponieważ podczas pracy z Konradem masz pewność że pracujesz z partnerem, w całym pozytywnym tego słowa znaczeniu. Jeśli potrzebujesz zaklinacza słów, które trzeba złożyć w magiczną nazwę - zdecydowanie rekomenduje współpracę z Konradem.

Mariusz Reczyński, Współwórca i współprowadzący podcast Wszystko Co Nas Kręci

Niezwykły spokój, pełen profesjonalizm, niesamowita kreatywność, szacunek dla Klienta. Zawsze chętny do współpracy, nigdy nie narzucający swojego zdania. Dodatkowo przy tworzeniu znaków towarowych robi wstępną weryfikację czystości znaku. Pracowałem z Konradem przy opracowaniu dwóch marek, zawsze będę go polecał.

Krzysztof Rzeńca, Innovation Broker - Uniwersytet SWPS

Jak na specjalistę w tworzeniu kozackich nazw przystało Konrad stworzył dla naszego nowego podmiotu... kozacką nazwę! Serdecznie polecam współpracę z Konradem, który jest chyba źródłem niekończącej się kreatywności, co można jedynie podziwiać. Przy pierwszych setach namingowych zastanawialiśmy się jak ogromnej wiedzy potrzeba do tworzenia tak ciekawych nazw obudowanych mega historią! Polecam jednoznacznie!

Kamil Pawlik, BrandPixel

Konrad jak stary dobry rzemieślnik, potrafi wybrać najlepsze rozwiązanie dla klienta, w danym momencie. Ma rozległe doświadczenie marketingowe. Dla niego nazwa to coś więcej niż słowo. To początek marki. Rekomenduję pracę z Konradem, gdyż sam współpracuję z nim od lat.

Grzegorz Kosson, KOSSON brands with meaning

Kiedyś wydawało mi się, że wymyślanie nazw to takie pitu-pitu. Kiedy jednak poznałem Konrada zostałem absolutnie zaskoczony. Konrad podszedł do pracy bardzo kreatywnie i bardzo szeroko. Wymyślone przez niego dla Fundacji Dobra Porażka nazwy są nie tylko "nazwami", ale mają kontekst, emocje, historię do opowiedzenia. Mają to "coś" co czyni nazwę nie tylko etykietą, ale marką. Dlatego polecam współpracę z Konradem.

Jarosław Łojewski, Founder of Fundacja Dobra Porażka

Konrad jest doskonałym strategiem marki. Bez wątpienia jest też doskonałym partnerem do pracy dla każdego kreatywnego. Rozumie kreacje i sam doskonale ją tworzy. Ma lekkie pióro i rzadką umiejętność tworzenia hybryd słownych będących doskonałym, syntetycznym komunikatem marketingowym. Jeżeli szukasz kogoś takiego to Konrad jest doskonałą odpowiedzią na potrzeby namingowe i strategiczne.

Patryk Kościelniak, Head of Hering Studio

Z czystym sumieniem polecam współpracę z Panem Konradem. Nazwa dla moich produktów była dużym wyzwaniem dla wszystkich! Pan Konrad dał radę i dziś setki kobiet używa nazwy wymyślonej przez niego. Współpraca była bardzo owocna, Pan Konrad musiał okazać mi wiele cierpliwości oraz naprawdę gimnastykować głowę, by wpaść w końcu na to super hasło! Dziękuję i będę polecać dalej!

Klaudia Sebesta, CEO Manirouge

Dziękuje agencji Syllabuzz za bardzo udaną współpracę w efekcie, której wykreowana została nie tylko unikalna nazwa marki osobistej, ale również hasło przewodnie, które docelowo stało się głównym nurtem działalności. Stworzona przez pana Konrada nazwa posiada wszystkie niezbędne cechy: intryguje, zachęca, nie tworzy barier. Jest wielowymiarowa. Dzięki temu pozwala mi rozwijać różne nurty działalności . Indywidualne podejście do klienta, pełen profesjonalizm w działaniu, a także kreatywność to podstawowe cechy agencji Syllabuzz. Serdecznie polecam.

Anna "Icoana" Projekt Dobry Look

Serdecznie polecam agencją namingową Syllabuzz. Znajomość strategii marketingowej w połączeniu z umiejętnościami lingwistycznymi Pana Konrada zaskutkowały niebanalną nazwą naszego wydawnictwa. Dzięki maksymalnemu zaangażowaniu oraz niespotykanej kreatywności, doskonałemu kontaktowi z klientem i zrozumieniu jego potrzeb Konrad jest w stanie stworzyć nazwę bardzo chwytliwą i trafną. Mocno polecam Konrada jako świetnego specjalistę, pomocnego i serdecznego człowieka. Jest partnerem odpowiedzialnym i świadomym wagi realizowanego projektu.

Piotr Mamcarz, Chodzą Słuchy Records

Konrad ma niezwykły umysł - potrafi dobrać nazwę do osobowości i charakteru firmy i osoby, którymi się opiekuje. Ja pracuję tylko z nim! Dzięki niemu powstało większość nazw moich spółek i projektów, m.in.: Momentum Way, Librandt, Leaders Are Trainers, Perlisona i kilka innych. Profesjonalista! Gorąco polecam!

Beata Kapcewicz, Przedsiębiorca, lider, trener, szczęściara z wyboru

Współpraca z firmą Syllabuzz przebiegła bardzo konkretnie i w miłej atmosferze. Pomysły, które rzuca Pan Konrad, brzmią świeżo i oryginalnie. Szybko udało nam się wybrać nazwę. Dodatkowo otrzymaliśmy certyfikat - pełen profesjonalizm.

Marek Kurdziel, Catri.pl

Serdeczne podziękowanie dla Pana Konrada za współpracę na najwyższym poziomie. Kreatywność i maksymalne zaangażowanie wpłynęły na powstanie pięknej i chwytliwej nazwy dla spółki. Jeżeli ktoś szuka profesjonalisty, który w nazwie zawrze wszystkie wartości marki, na których nam zależy - trafił idealnie. Kontakt i komunikacje również bez zarzutu. Z pewnością poleciłabym Syllabuzz wszystkim, którzy szukają rzeczowej i merytorycznej pomocy w budowaniu marki.  

Natalia Piwowarska, HR & Recruitment Specialist

Bardzo profesjonalne i kreatywne podejście do zagadnienia namingu. Propozycje agencji są przemyślane tak aby celnie trafiać w oczekiwania klienta z nastawieniem nie na ilość, ale na jakość! W sytuacjach kryzysowych można liczyć na wsparcie w poszukiwaniu trafnego nazewnictwa niezależnie od pory dnia czy nocy. Krótki deadline nie stanowi żadnego problemu.

Kamila Berdych, Kierownik Działu Marketingu POLOmarket

Pan Konrad to nie tylko profesjonalista, to osoba dla której ta praca to pasja, rodzaj intelektualnego wyzwania i zabawy. Po zakończeniu pierwszej rozmowy (padło tyle pytań, że nie było możliwości bym czegoś zapomniał powiedzieć), wiedziałem że oddałem sprawy we właściwe ręce. Strach zniknął, został tylko spokój i oczekiwanie ze zniecierpliwieniem na pierwsze efekty pracy. Jeżeli dopiero zaczynasz biznes, jesteś mały lub duży. Nie zastanawiaj się, ślij maila lub dzwoń. Pan Konrad został moim fachowcem w tej branży i w przyszłości na pewno wrócę do niego.

Jakub Świerc, 4K Serwis

Współpraca z Konradem to był bardzo twórczy czas. Dzięki jego zaangażowaniu, niebywałemu warsztatowi słownemu oraz wrodzonej wrażliwości komunikacyjnej powstała nazwa mojej firmy, która mi w duszy gra. Konrad ma niebywałą zdolność ubierania w słowa emocji, dzięki czemu efekty jego pracy są spektakularne. Jego wnikliwość, kunszt słowa i rzetelność przeobraziły to, co miałam w sferze marzeń i myśli w rzeczywistość – nazwę Talismania. Serdecznie polecam Konrada jako świetnego specjalistę i serdecznego człowieka.

Magdalena Samulik, Talismania

Dziękujemy za owocną współpracę. Od agencji Syllabuzz otrzymaliśmy bardzo kreatywne i twórcze propozycje nazw naszego sklepu i firmy. Wybór był bardzo trudny, wiele opcji nam się podobało, w końcu metodą eliminacji wybraliśmy dwie najlepsze naszym zdaniem nazwy. Pozdrawiamy

Filip Pradella, Furtastic.pl

Podejmując decyzję o przekształceniu działalności w spółkę z o.o. wzięliśmy pod uwagę także zmianę nazwy firmy. Pan Konrad Gurdak łagodnie przeprowadził nas przez ten etap. Przedstawił kilka unikalnych propozycji, które przyciągnęły naszą uwagę. W ten sposób powstała INNESTA. Nie mogę sobie wyobrazić lepszej nazwy wpisującej się w charakter działalności naszej firmy. Współpraca z Panem Konradem to sama przyjemność. Jest człowiekiem bardzo kreatywnym, życzliwym i słownym, oraz zawsze gotowym udzielić rady, także po zakończeniu procesu wyboru nazwy. Szczerze polecam  

Alicja Rogańska, Innesta

Jednym z elementów sukcesu jest dobry plan, chwytliwa nazwa oraz delegowanie zadań do ludzi, którzy są fachowcami w swojej dziedzinie. Dlatego podczas tworzenia nowej marki postanowiłem skorzystać z pomocy fachowca. Opierając się na wiedzy, warsztacie i pomysłowości Pana Konrada Gurdaka wspólnie stworzyliśmy markę HIRO Q. Opracowaliśmy nie tylko wyjątkową nazwę, ale również świetny kontent strony www.

Grzegorz Borowski, CEO GRIZ

To jak nazywa się firma, produkt, jak opisuje się jej historię, misję i wizję jest naprawdę bardzo istotnym elementem. Kiedy przed nami powstało takie wyzwanie skorzystaliśmy z polecenia, aby nawiązać współpracę z Syllabuzz i Konradem. Powiem tylko jedno, to była wielka przyjemność współpracy z nimi. Polecam! Kiedy będę otwierać kolejną markę już wiem z kim będę współpracować.

Svetlana Syo, Svera.Fit

Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z agencją Syllabuzz. Przebiegała ona w miłej atmosferze, otrzymałam dużo cennych rad, a zwieńczeniem jest niepowtarzalna nazwa mojej nowej marki!

Julia Świątek, CEO, IMMABEE

Syllabuzz jest godnym polecenia partnerem, we współpracy. Bardzo profesjonalne podejście i angaż ze strony Pana Konrada, za co bardzo dziękujemy. Pomysł na nazwę naszej marki trafiony. Pozdrawiamy Szaffa Market.

Sylwester Madej, Współwłaściciel

Kontrahenci pytają czasem skąd pomysł na nazwę Integis. Odpowiadam, że nie da się tworzyć profesjonalnego wizerunku bez pomocy zawodowców. I moja kolejna marka też narodzi się w Sopocie.

Marek Starzyński, Integis

Jako świeżo założona spółka szukaliśmy profesjonalisty, który pomoże nam znaleźć pomysł na markę i odpowiednią, nietuzinkową nazwę dla naszego produktu z branży lodowej. Zadanie nie było łatwe tym bardziej, że mieliśmy wysokie oczekiwania a czas nas gonił. Nie pomyliliśmy się i firma Syllabuzz wywiązała się z tego zadania szybko i profesjonalnie. Kreatywność, terminowość, merytoryczne podejście to podstawowe zalety. Na pewno wrócimy.

Łukasz Odjas, Vobeno, Szpulki Zakręcone lody naturalne

Zadanie postawione agencji nie należało do łatwych. Wymagało kreatywnego podejścia do eksploracji słowników i obszarów fantazji, aby wykreować nazwy z wolną domeną [com]. Prezentowane koncepcje udowodniły kompetencje agencji i nieszablonowe podejście w dziedzinie tworzenia nazw.

Małgorzata Wiśniewska, Content Manager, Sagra Technology

Po roku działalności vegeShark mogę śmiało powiedzieć, że ta nazwa pomaga nam w rozwijaniu agencji. Zwraca uwagę, intryguje, inicjuje pytania, często jest pretekstem do dłuższej rozmowy. Zdecydowanie polecam każdemu, kto szuka niebanalnej i przyciągającej uwagę nazwy dla swojej firmy.

Paweł Walkiewicz, Właściciel

W trakcie warsztatów zdobyliśmy ciekawą wiedzę o kreowaniu nazw. Pozytywnie zaskoczyło nas aktywne angażowanie zespołu do samodzielnego kreowania nazw. Otrzymaliśmy więcej niż się tego spodziewaliśmy.

Agnieszka Pietrzak, Dyrektor Biura ds. Badań Naukowych, Uniwersytet SWPS

W czasie, gdy powstawała nasza firma wspomógł nas Pan swoją wiedzą i doświadczeniem. Pomógł Pan nam inaczej spojrzeć na nas samych, na nasz wizerunek, nazwę, naszą misję. I za to w imieniu Zarządu Momentum Way składam wyrazy podziękowania.

Joanna Gdaniec, Wiceprezes Zarządu Momentum Way

Tworząc pomysł na markę warsztatów edukacyjnych i kreatywnych uznaliśmy, że na tak konkurencyjnym rynku należy wspomóc się specjalistyczną agencją namingową. Wybór padł na agencję Syllabuzz.pl. Kreatywni tejże agencji wywiązali się z zadania znakomicie. Było to pierwsze i mam nadzieję nie ostatnie zlecenie dla tejże agencji.

Szymon Grudziński, Właściciel ModraSova

Dziękuję za profesjonalną i kreatywną współpracę przy projekcie stworzenia nowej marki fajerwerków. Agencja Syllabuzz udowodniła, że jest partnerem odpowiedzialnym i świadomym wagi realizowanego projektu.

Tomasz Więcek, Prezes Zarządu Drago