Branża:

Rozrywka

Nazwa chroniona:

Polska ochrona
na słowno-graficzny
znak towarowy
Viva Fireworks

Strona www marki:
Jak powstała ta nazwa?

Prosta i czytelna postać marki wykraczająca poza namingowy schemat panujący w branży fajerwerków, w której naming koncentruje się na cechach produktowych, walorach widowiskowych, cenie.

Nazwa marki fajerwerków Viva Fireworks dosłownie odwzorowuje ideę konceptu strategicznego marki, bycia tam, gdzie celebruje się najpiękniejsze momenty życia, roku, chwili (wesele, urodziny, jubileusz, karnawał).

Viva Fireworks posiada niewątpliwy atut. Jest obecna w komunikacji całorocznej (viva=niech żyje): Viva Młoda Para!, Viva Zakochani!, Viva Jubilaci!, Viva New Year!

Referencja od klienta

Tomasz Więcek,
Prezes Zarządu

Dziękuję za profesjonalną i kreatywną współpracę przy projekcie stworzenia nowej marki fajerwerków. Agencja Syllabuzz udowodniła, że jest partnerem odpowiedzialnym i świadomym wagi realizowanego projektu.