Branża:

Żywność i napoje

Nazwa chroniona:

Polska ochrona
na słowny znak towarowy
Pravincja

Strona www marki:
Jak powstała ta nazwa?

Na hasło „wino owocowe” u przeważającej większości respondentów pojawiały się skojarzenia z markami tanich win owocowych potocznie zwanych jabol, mózgotrzep, bełt, siarkofrut, wino marki wino.

Młoda, rodzinna manufaktura win owocowych posiadająca sady w regionie kujawskim znajduje się na drugim biegunie względem kategorii tzw. jaboli.

Dlatego powołano do życia markę win owocowych Pravincja.

Pravincja przywołuje klimat owocowych sadów, nawiązuje do nobliwego nazewnictwa szczepów win pochodzących z danej „prowincji”.

Jest to bardzo udana, nostalgiczna nazwa. Z dumą plasuje się na półce obok win z apelacjami i innymi jakościowymi certyfikatami.

Referencja od klienta

Paweł Bonkowski, Właściciel Pravincja Sp. z o.o.

Pan Konrad podchodzi do sprawy bardzo poważnie. Jego profesjonalizm da się wyczuć na każdym kroku. Miałem obawy czy uda się wymyślić ciekawą nazwę – to względu na dużą konkurencję w branży win. I wymyślił, moim zdaniem, świetną nazwę.

Spodobała mi się ilość kreatywnych pomysłów i dołączone do nich logiczne wytłumaczenia, jak, dlaczego, skąd się wywodzą. Działaliśmy do skutku. I warto było być wytrwałym.

Jestem naprawdę zadowolony ze współpracy. Wierzę, że przy takim zaangażowaniu jakie widziałem pan Konrad zawsze wymyśli świetne nazwy swoim klientom.