Branża:

Uroda i zdrowie

Strona www marki:
Jak powstała ta nazwa?

Kosmetonomia, czyli sztuka pięknego zarabiania kryje w sobie profesjonalne szkolenia dla prowadzenia beauty biznesu. Jest to marka dedykowana rynkowi kosmetycznemu.

Założycielka Kosmetonomii Magdalena Rycerz-Pal uczy jak stać się specjalistką bju, jak prowadzić gabinet kosmetyczny, jak przede wszystkim zarabiać w tym konkurencyjnym biznesie.

Referencja od klienta

Robert Pal i Magdalena Rycerz-Pal

„Współpraca z panem Konradem to czysta przyjemność. Uwielbiam pracę z ludźmi, którzy są błyskotliwi, mają trzeci zmysł. W przypadku pracy z Syllabuzz tak właśnie było. Konkrety, konkrety konkrety i efekt.

Pan Konrad uświadomił mi, jak bardzo duże znaczenie ma nazwa firmy i jak dobra nazwa pomaga uzyskać większy dochód.

Jak wyglądała współpraca od kuchni? Najpierw wytłumaczyłam na czym polegać ma moja działalność, kto jest grupą docelową i… Resztą zajął się pan Konrad.

Propozycji nazw dostałam wiele i d razu Kosmetonomia we mnie rezonowała… Potrzebowałam jeszcze tylko dobrego hasła. Kosmetonomia, czyli Kosmetyka i Ekonomia – sztuka pięknego zarabiania, tak wymyślił to pan Konrad. Ja od razu to poczułam i tak już zostało.

Nigdy bym na to sama nie wpadła. Choć nie ukrywam, że pierwsze próby wymyślenia nazwy podejmowałam sama.

Serdecznie dziękuję i gratuluję pomysłów”.