Branża:

Nauka i szkolenia

Nazwa chroniona:

Polska ochrona
na słowny znak towarowy
Failowship

Strona www marki:
Jak powstała ta nazwa?

Pierwsze w Polsce karty edukacyjne uczące dobrego rozmawiania o porażkach. To nowatorska metoda rozmawiania o błędach i niepowodzeniach w sposób niepowodujący konfliktów.

Pomysłodawcą kart „porażkologicznych” jest Fundacja Dobra Porażka prowadzona przez Jarka Łojewskiego.

Nasza współpraca dała efekt nazwy wręcz prostej w konstrukcji. Trzymając się powiedzenia „tak niewiele może uczynić wiele” zmodyfikowałem słowo „fellowship”.

Failowship mówi o porażkach („fail”), opowiada również o wspólnocie („fellowship”), o potrzebie wzajemnego wspierania się w momentach niepowodzeń. Zamiana raptem dwóch liter wykreowała ponadczasową nazwę dla tego społecznie potrzebnego pomysłu.

Zlecający: Fundacja Dobra Porażka

Referencja od klienta

Jarosław Łojewski, Founder of Fundacja Dobra Porażka

„Kiedyś wydawało mi się, że wymyślanie nazw to takie pitu-pitu. Kiedy jednak poznałem Konrada i postanowiłem przekonać się, jak to działa profesjonalnie, zostałem absolutnie zaskoczony. Konrad podszedł do pracy bardzo kreatywnie i bardzo szeroko. Wymyślone przez niego dla Fundacji Dobra Porażka nazwy są nie tylko „nazwami”, ale mają kontekst, emocje, historię do opowiedzenia. Mają to „coś” co czyni nazwę nie tylko etykietą, ale marką. Dlatego polecam współpracę z Konradem. Naprawdę warto!”.