Branża:

Żywność i napoje

Strona www marki:
Jak powstała ta nazwa?

Projekt wykonania nazwy dla sklepu zootechnicznego. Wybór padł na propozycję Bonefido.

Jest to ciekawa i chwytliwa konstrukcja słowa. Składa się z dwóch pojęć. Zawiera angielski rzeczownik „bone” (kości) oraz popularne imię psa „Fido”.

Z tym imieniem kryje się historia „najsłynniejszego włoskiego psa”. Pies Fido codziennie rano odprowadzał swojego pana na przystanek autobusowy. Wieczorem czekał na jego przyjazd.

Śmierć jego pana (z przyczyn naturalnych) nie zmieniła wierności Fido. Codziennie, przez kolejnych 14 lat, aż do swojej śmierci, czekał na swojego właściciela, wieczorem na przystanku autobusowym.

Prostota Bonefido kryje się w wykorzystaniu prostych, dwóch, dwusylabowych słów. Zwiększa to poziom zapamiętania marki sklepu. Czynnik jakże istotny w rozpychaniu się łokciami na konkurencyjnym rynku usług dla czteronożnych pupili.