Skip to main content

Kreatywna namingowa sesja online

czyli, jak stworzyć nazwę w kilka godzin.

Tak pracujemy

1/6
2/6
3/6
4/6
5/6
6/6

Szczegóły

  • Podczas pierwszej i drugiej burzy mózgów jestem moderatorem spotkania.
  • Ty przekładasz swoje pomysły, cele i strategię na słowa. Ja prowadzę proces, stosuję sprawdzone techniki namingowe, zadaję pytania, podsuwam tropy kreatywne, rozwijam skojarzenia.
  • Szukam(y) nowych obszarów inspiracji i słowotwórstwa. Tworzymy metafory, wynajdujemy synonimy, zaglądamy do różnych języków, kultur, mitów, kodów komunikacyjnych.
  • Wspólnie i osobno wymyślamy nowe pomysły.
  • Używamy generatorów nazw, narzędzi AI oraz własne, szare komórki.
  • Wszystko co wymyślimy zostaje zapisane na tablicy tj. w naszym pliku Google Dokumenty. Nic nie ginie, każda idea może stać się początkiem tej lub nowej marki.

Dlaczego warto

CZAS

Nie błądzisz, tylko korzystasz
z mojego doświadczenia i warsztatu.

ZADOWOLENIE

Angażujący proces twórczy
dający kilkadziesiąt pomysłów nazewniczych.

WYBÓR

Dostajesz realny materiał
do dalszej, twórczej pracy lub wybór.

SZYTE NA MIARĘ

Sprawdzę dostępność domen oraz
zdolność rejestrową w Urzędzie Patentowym.

Efektem namingowej sesji online będzie gotowa nazwa firmy, przemyślana, idealnie dopasowana do wymagań.
Najlepsza z najlepszych wynikająca z solidnie przeprowadzonego kreatywnego spotkania.

Wynagrodzenie

1.500

zł netto

Referencje

Pierwszy raz uczestniczyłam w sesji kreatywnej i jestem bardzo zadowolona. Spotkanie zaowocowało stworzeniem nazwy na rynek międzynarodowy, a wiedza przekazana przez Pana Konrada procentuje każdego dnia. Szczerze polecam.

Anna Zielińska, Sevvo, Fjordlys

Polecamy współpracę z firmą Syllabuzz.pl Konrad Gurdak, dostaliśmy rekomendację od najlepszej kancelarii do spraw m.in. zastrzeżenia logo i nazwy (Lech Kancelaria Patentowa). Taka rekomendacja przyspiesza podjęcie decyzji o wyborze firmy do pomocy w stworzeniu nazwy.
Dla naszej małej firmy tacy ludzie jak Konrad są jak wiatr w żagle. Z przyjemnością będziemy wracać wspomnieniami do procesu kreatywnego jaki stał za tą współpracą.

Damian Kałuża, Polutowani.pl Serwis laptopów i nie tyko

Współpraca z Konradem to czysta przyjemność, warsztaty namingowe z nim były kreatywną podróżą, sprawiającą ogromną satysfakcję oraz frajdę.
Poziom zaangażowania Konrada był bardzo duży co skutkowało tym, że już po drugim naszym spotkaniu wypracowaliśmy niezwykle satysfakcjonujące nazwy brandu. Bardzo polecam!

Patryk Sienkiewicz, Food Bugs

Miałem przyjemność współpracować z Panem Konradem przy okazji tworzenia już drugiej marki w naszej firmie. Praca w modelu konferencji live i burzy mózgów przyniosła znakomite efekty w bardzo krótkim czasie.
Pan Konrad to prawdziwy zawodowiec, który po zapoznaniu się z kontekstem oraz branżą nowej marki sypie pomysłami jak z rękawa.
Sam Zleceniodawca też natychmiast może dokonywać korekt i mieć bezpośredni wpływ na ostateczny wynik tego procesu. Gorąco polecam!

Marek Starzyński

Możesz mi zaufać

Konrad Gurdak

Syllabuzz.pl Naming+Strategia

Pomagam firmom mocować nogi do stołu. Bo marka bez nazwy jest jak stół bez nóg.

Od 2014 r. zgłębiam tajniki namingowego rzemiosła, łącząc kreatywność z analitycznym myśleniem.

Uwielbiam tworzyć coś z niczego – zestawiać litery i słowa w sposób, który buduje wartość marki i zapada w pamięć. Czuję powołanie, aby pomagać firmom w unikaniu posiadania „jakiejś” przypadkowej nazwy. Dlatego dostarczam tę jedną, wyjątkową, która robi różnicę. Wierzę, że słowa mają moc, a dobra nazwa to pierwszy krok w długiej i ekscytującej podróży marki.

Pytania i odpowiedzi

– kreatywna, namingowa sesja online

Dlaczego odbędą się tylko dwa spotkania?

Dwa kreatywne spotkania zazwyczaj wystarczają w zupełności, aby dojść do rezultatu posiadania upragnionej nazwy.

Z mojego doświadczenia wynika, że trzecie spotkanie bywa najmniej twórcze, formuła współpracy zaczyna się wyczerpywać.

Co dalej, jeśli wymyślimy nazwę podczas pierwszej burzy mózgów?

Sukces już przy pierwszym spotkaniu należy uczcić szampanem. Chyba, że spotykamy w godzinach pracy.

Należy się cieszyć z szybkiego efektu, czyli uzyskania nazwy w jeden dzień.

Oprócz obszaru nazewnictwa poruszam zagadnienia związane z Twoją koncepcją biznesową, strategią, pozycjonowaniem, komunikacją marki.

Premia w postaci pełnego wynagrodzenia staje się jak najbardziej zasadna.

Kiedy odbywa się drugie spotkanie?

Drugie spotkanie rekomenduję planować na kolejny tydzień. Pojawia się wówczas czas na przemyślenia, dojrzewanie pomysłów, dopisywanie nowych inspiracji, wskazówek i nazw.

Dzięki temu drugie spotkanie skupia się na konkretnych, zawężonych kierunkach.

Jaki są dalsze kroki jeśli nie wymyślimy nazwy?

Po dwóch spotkaniach posiadasz kilkadziesiąt pomysłów oraz solidną bazę inspiracji. Masz także większą świadomość na temat swojej koncepcji biznesowej i strategii marki.

Nawet jeśli żadna z nazw nie zostanie ostatecznie wybrana, znajdujesz się zupełnie w innym miejscu niż przed naszą współpracą. Zyskujesz nowe spojrzenie, kierunki myślowe i konkretne narzędzia, które pomogą Ci działać dalej.

Czy muszę posiadać strategię marki, zanim umówimy się na sesję?

Oczywiście, że pomysł na markę lub choćby jego zalążek zwiększa szanse skutecznego wejścia na rynek.

A jeśli nie masz strategii marki?

Już podczas pierwszego spotkania porozmawiamy o tym, co jest jeszcze nienazwane. Zadaję pytania, które porządkują myślenie o marce, wytrącają z obecnego status quo i często stają się przyczyną do doprecyzowania wizji marki.

Sesja namingowa bywa impulsem do wyklarowania się pomysłu i wizji marki, nieraz do ich korekty, a nawet pivotu.

Czy mogę przyjść z zespołem lub wspólnikiem?

Optymalna liczba to maksymalnie czterech uczestników. Tak skład pozwala na realne zaangażowanie się każdej osoby, bez tworzenia się „biernych obserwatorów”.

Najbardziej jednak sprawdza się spotkanie indywidualne. Burza mózgów jeden na jeden pozwala na większą swobodę, bez poczucia presji grupy, porównywania się, wzajemnych ocen. Mamy czas i przestrzeń na skupianie się na twórczym procesie.

Czy mogę używać wszystkich nazw powstałych podczas sesji namingowej?

W ramach współpracy przekazuję prawa autorskie do jednej, wybranej nazwy.

Jeśli zapragniesz wykorzystać dodatkowe pomysły nazewnicze przygotuję wycenę przekazania praw autorskich.

Czy mogę po sesji namingowej zlecić dodatkową analizę nazw lub rejestrację znaku towarowego?

Tak, istnieje możliwość kontynuacji współpracy w zakresie badań namingowych oraz procesu rejestracji znaku towarowego w Urzędzie Patentowym.

W tematach badawczych i prawnej ochrony marki współpracuję ze sprawdzoną agencją badawczą i renomowanym rzecznikiem patentowym.

Dlaczego używasz obszaru roboczego w Google Dokumenty?

W trakcie naszej burzy mózgów dominuje słowo pisane. Korzystamy z linków, słowników, rankingów, baz danych, zasobów stanowiących naszą, wspólną inspirację.

W tym kontekście Google Dokumenty stanowią najwygodniejszą formę do wpisywania, edytowania i komentowania wspólnych treści, co ważne są dostępne z każdego urządzenia.

Kolejnym przemawiającym argumentem jest fakt, że system Android jest zainstalowany na około 70% urządzeń mobilnych w Polsce.

Dlaczego używasz generatorów nazw i modeli Sztucznej Inteligencji?

Narzędzia oparte na AI (jak ChatGPT, Gemini, Bielik) dają szeroki dostęp do wiedzy, inspiracji i alternatywnych ścieżek.

Pomagają w poszukiwaniu odpowiedzi na pytania (np. przysłowia i idiomy w języku francuskim odnoszące się do frazy ‘dom’), opiszą rodowód danego słowa (np. etymologia słowa ‘zaufanie’ w językach antycznych), zmodyfikują słowa, wynajdą egzotyczne skojarzenia (np. najpopularniejsze słowa używane na Hawajach).

Zarówno generatory jak i narzędzia AI nie zastąpią naszej kreatywności. Ufamy naszej głowie, krytycznie spoglądamy na podpowiedzi generowane przez narzędzia AI, wykorzystujemy to co prawdziwe.

Phi, też mogę samodzielnie użyć generatora nazw i narzędzi Sztucznej Inteligencji

Zdecydowanie nalegam na samodzielną pracę nad nazwaniem swojego pomysłu. Sukcesy i porażki dostarczają wiedzę o tym co działa, jakiej nazwy oczekuje się, jaką unika.

Jeśli jesteś osobą po namingowych „przeżyciach” to znak, że nasze kreatywne spotkanie będzie konkretne, twórcze, efektywne.

Czy otrzymam fakturę VAT?

Wystawiam fakturę VAT za wykonaną usługę.