Skip to main content

Konsultacja namingowa

Etapy działania

1/5
2/5
3/5
4/5
5/5

Dlaczego warto

= OBIEKTYWIZM

Rzetelne spojrzenie i analiza przez doświadczonego namingowca. Ocena osoby niezwiązanej emocjonalnie z nazwą (tak jak Ty jesteś).

< RYZYKO

Minimalizujesz ryzyko błędnej (kosztownej) decyzji Konsultacja pozwoli wykryć pułapki lub potwierdzi słuszność twojego wyboru.

+ WARTOŚĆ DODANA

Wykonam wstępną ocenę zdolności rejestrowej w Urzędzie Patentowym.

Wynagrodzenie

1.000

zł netto

Możesz mi zaufać

Konrad Gurdak

Syllabuzz.pl Naming+Strategia

Pomagam firmom mocować nogi do stołu. Bo marka bez nazwy jest jak stół bez nóg.

Od 2014 r. zgłębiam tajniki namingowego rzemiosła, łącząc kreatywność z analitycznym myśleniem.

Uwielbiam tworzyć coś z niczego – zestawiać litery i słowa w sposób, który buduje wartość marki i zapada w pamięć. Czuję powołanie, aby pomagać firmom w unikaniu posiadania „jakiejś” przypadkowej nazwy. Dlatego dostarczam tę jedną, wyjątkową, która robi różnicę. Wierzę, że słowa mają moc, a dobra nazwa to pierwszy krok w długiej i ekscytującej podróży marki.

Pytania i odpowiedzi

– konsultacja namingowa

Na czym dokładnie polega konsultacja namingowa?

Konsultacja namingowa jest usługą dla tych, którzy samodzielnie wymyślili nazwę i chcą zweryfikować jej trafność, zanim podejmą kolejne brandingowe decyzje.

Jest to spotkanie podczas którego analizuję twoją nazwę: jej znaczenie, skojarzenia, dopasowanie do profilu firmy, produktu, usługi, oceniam brzmienie, znaczenie w innych językach, wyróżnialność względem konkurencji.

Biorę pod uwagę zarówno aspekty lingwistyczne, strategiczne i kreatywne. Otrzymujesz konkretną opinię, pozytywną rekomendację albo określone wskazówki do zmian.

Czy muszę przygotować się przed konsultacją?

Przed spotkaniem koniecznie muszę otrzymać: ocenianą nazwę + opis pomysłu biznesowego, która ma zostać nazwany.

Im więcej informacji tym lepiej. Mile widziane będą: opis koncepcji, pozycjonowanie marki, wartości marki, korzyści, przewagi i wyróżniki, otoczenie konkurencyjne, grupa docelowa.

Ważne będą twoje przemyślenia na temat nazwy. Dlaczego ją wybierasz? Jakie argumenty są „za” i „przeciw”? Natomiast resztę pozostaw już mi.

Co otrzymam po konsultacji?

Przygotuję i&nbsp;przestawię obiektywną, ekspercką opinię na temat namingu. Wskażę mocne i&nbsp;słabe strony nazwy, potencjalne zagrożenia lingwistyczne (np. znaczenia w&nbsp;językach obcych, skojarzenia kulturowe), stopień wyróżnialności, dopasowanie do marki, grupy docelowej, kategorii rynkowej.

Czy sprawdzasz szanse rejestracji nazwy w urzędzie patentowym?

Wykonam podstawowe badanie zdolności rejestracji znaku towarowego na identyczność i podobieństwa.

Pełne, kompleksowe badanie znaku towarowego wykonuje rzecznik patentowy, którego w razie potrzeby zarekomenduję.

Jakie są dalsze działania jeśli moja nazwa uzyska negatywną opinię?

W przypadku takiej niemiłej wiadomości nie zostawię cię bez pomocy. Możesz skorzystać z ciekawej usługi: namingowej, kreatywnej sesji on-line.

Jest to twórcze spotkanie, podczas którego wspólnie wymyślamy nowe nazwy.

Posiadając już wiedzę o twoim pomyśle i marce jesteśmy w stanie w jeden dzień stworzyć wiele alternatywnych, ciekawych, niebanalnych pomysłów nazewniczych. Zajrzyj na Kreatywna, namingowa sesja online.

Czy otrzymam fakturę VAT?

Wystawiam fakturę VAT za wykonaną usługę.