Skip to main content

Nieprzerwanie w namingu od 11 lat

Powołałem do życia agencję namingową z potrzeby eksperymentowania nad słowami, literami i cyframi.
Robię to co lubię, „wypatruję” w słownikach wieloznaczności i ukryte skojarzenia, „wyciągam” niebanalne obszary słowotwórstwa, „grzebię” w bazach urzędu patentowego. Niesamowite, że już tyle czasu poświęciłem się w wirze szalonej pracy. I nadal, ani ciut, ciut, nic, w ogóle nie czuję się tym znudzony…

Story...

Cześć, jestem Konrad, jestem namingowcem, bo tworzenie nazw jest moją wyjątkową zdolnością.

Działam pod marką Syllabuzz od 2014 roku, na początku jako namingowiec, strateg marki, copywriter, konsultant strategiczny.

Obecnie, prowadząc agencję namingową trzymam się ściśle obranego kursu, hiper-specjalizacji jaką jest naming.

Cel

Tworzyć nazwy z gwarancją ochrony prawnej.

Jak działam?

Wskrzeszam słowa / nadaję znaczenia nowym / łączę, miksuję, przekształcam / zniczego tworzę nowe.

Sukcesy

286

projektów namingowych

64

namingowych sesji kreatywnych

10

konsultacji namingowych

120

nazw z domeną .pl

11

nazw z domeną .eu

38

nazw z domeną .com

30

zastrzeżonych słownych znaków towarowych w UP RP

11

zastrzeżonych słowno-graficznych znaków towarowych w UP RP

35

zastrzeżonych unijnych znaków towarowych (EUIPO)

Referencje

Do Pana Konrada Gurdaka z Syllabuzz.pl trafiłyśmy w momencie, gdy potrzebowałyśmy pilnie wymyślić chwytliwą i zarazem nieszablonową nazwę dla naszego nowo otwieranego sklepu, dodatkowo taką, którą można zastrzec. Pan Konrad po wysłuchaniu naszych potrzeb dokonał szerokiej analizy leksykalnej i rynkowej, po czym zaproponował nam kilka świetnych opcji nowych nazw wraz z ich tłem znaczeniowym. Współpraca z Syllabuzz.pl była bardzo sprawna, dynamiczna i zaowocowała oczekiwanym efektem. Nazwa naszego sklepu GazeMee została właśnie zarejestrowana jako zastrzeżony znak na terenie Unii Europejskiej, co oznacza że współpraca z Panem Konradem była nie tylko bardzo miła, ale też skuteczna.

Zuzanna i Joanna Szcześniak, GazeMee.com

Niezwykły spokój, pełen profesjonalizm, niesamowita kreatywność, szacunek dla Klienta. Zawsze chętny do współpracy, nigdy nie narzucający swojego zdania. Dodatkowo przy tworzeniu znaków towarowych robi wstępną weryfikację czystości znaku. Pracowałem z Konradem przy opracowaniu dwóch marek, zawsze będę go polecał.

Krzysztof Rzeńca, Innovation Broker - Uniwersytet SWPS

Kiedyś wydawało mi się, że wymyślanie nazw to takie pitu-pitu. Kiedy jednak poznałem Konrada zostałem absolutnie zaskoczony. Konrad podszedł do pracy bardzo kreatywnie i bardzo szeroko. Wymyślone przez niego dla Fundacji Dobra Porażka nazwy są nie tylko "nazwami", ale mają kontekst, emocje, historię do opowiedzenia. Mają to "coś" co czyni nazwę nie tylko etykietą, ale marką. Dlatego polecam współpracę z Konradem.

Jarosław Łojewski, Founder of Fundacja Dobra Porażka, karty Failowship

Pracowałem z/dla

Dziękuję wymienionym (i niewymienionym) poniżej firmom za współpracę przy projektach namingowych.
Nieraz było łatwo, czasami trudno.
Na pewno było warto.

  • Synthos
  • Morele.net
  • Coat-it
  • Innoenergy
  • OLX
  • Drago
  • Librandt
  • Monevia
  • Alterga
  • Uniwersytet SWPS
  • MKK3
  • Deepflare
  • Pravincja
  • POLOmarket
  • Empik
  • Lonza-Nata
  • N42
  • VetLab
  • Selena
  • Nexera
  • Eurocash
  • Sagra
  • AlleZoo
  • Eurus
  • Momentum Way
  • Fundacja
    O Zdrowie Dbaj
  • Activerse
  • Agencja Rozwoju
    Miasta Krakowa
  • Cyfrowe.pl
  • Dadelo
  • Alerabat.com
  • Fundacja
    Dobrej Edukacji
  • Manirouge
  • Venska