Menu

Portfolio

Łączymy naming ze strategią. Planujemy, kreujemy, komunikujemy. Tworzymy nowe lub zmieniamy istniejące. Podejmujemy wyzwania: opracowania konceptu marki, stworzenia nazwy firmy, elementów które wraz z modelem biznesowym i strategią rynkową stają się początkiem, pierwszym kamieniem milowym w jej rozwoju.

Librandt jest połączeniem rozwagi, przemyślanych decyzji, wiedzy, mądrości życiowej z procesem kreowania osobowości, wizerunku, własnej marki.
Nazwa Librandt jest akronimem z dwóch wyrazów:  łacińskiego  ‘libra’ oznaczającego znak zodiaku Waga (i cech osobowościowych związanych Wagą) oraz wyrazu ‘brand’, również często stosowanego z branży human resources.
Litera ‘t’ została dodana celowo aby stworzyć wrażenie nazwy od nazwiska. Wzorem były tutaj marki premium: Lindt, Brandt.

Polskie wyrażenie Mądra Sowa przekształciliśmy do formy anglojęzycznej, dodając jej nowoczesne brzmienie z zachowaniem polskiej wymowy (wyraz mądry lub modry).
W języku czeskim mądra sowa ma postać modrá sova. jednakże zbicie tych dwu wyrazów w jedno słowo nadaje mu całkiem inną konstrukcję leksykalną.
www.modrasova.pl

Prosta i czytelna forma dla nazwy marki fajerwerków, wykraczająca poza schemat branżowy (efekt fajerwerków, produkt, cena itp.) Nazwa dopasowana do wspólnie opracowanego konceptu strategicznego marki, pojawiającej się tam gdzie następuje celebracja chwili (wesele, urodziny, jubileusz, karnawał).
Atutem nazwy VIVA jest naturalne wykorzystywanie w komunikacji sezonowej (synonim ‚viva=niech żyje’): Viva Młoda Para!, Viva Zakochani!, Viva New Year!, Viva Młoda Para! Viva Jubilaci!
www.vivafireworks.com/

Nazwa dla marki turystycznej Pradoliny Łeby wynikająca z konceptu strategicznego „krainy przeciwieństw”. Jest kwintesencją słów kluczy związanych z przeciwieństwami i nasuwającymi się skojarzeniami, takimi jak: bieguny północ–południe, magnes, przyciągnie i odpychanie, aura, klimat, atmosfera, wspomnienia, także nawracające wspomnienia, chęć powtórzenia czegoś, powroty.

Kształtowniki zimnogięte w ofercie firmy Contraco o nazwie Galver (1) wyróżniają się własną nazwą od zwykłych profili zimnogiętych w ofercie Pruszyński, Balex-Metal, Budmat i innych dostawców, (2) sugerują lepsze parametry i lepszą wartość, (3) wskazują na renomę, gwarantowaną jakość, (4) po prostu mówią że na rynku są pierwszymi m a r k o w y m i  kształtownikami.
www.galver.pl

Czy to kolejna konferencja dla branży human resources? Nie!. To unikatowa sesja rozwojowa dla setki ambitnych HR Managerów oraz HR Biznes Partnerów pokazująca jak zbudować swoją markę w organizacji.
www.hrsession.pl

Jesteśmy twórcami idei kozackiej nazwy. Metody bazującej na łączeniu ciekawej nazwy z wartością dodaną produktu/usługi, z wyrazistym brandingiem, lub z intrygującą komunikacją. Razem, w duecie, tworzą charakterystyczną koncepcję marki, nadają jej wyrazistości; jeśli nie wywołują efektu zapamiętania, co najmniej przyciągają uwagę.

Oto projekt trzech trenerek prowadzących niebanalne zajęcia z budowania marki i wizerunku, treningi kreatywności i z budowania relacji zawodowych.

Czy ktoś widziała rekina wegetarianina? Vegeshark zawiera w sobie wykluczające się stwierdzenie (w powszechnym mniemaniu, bo tak naprawdę w oceanach żyją trzy gatunki rekina żywiące się planktonem). I dzięki temu, dzięki takiej przekornej nazwie marka agencji zwiększa zapamiętanie, rozpoznawalność oraz jakże potrzebny dla niej buzz marketing.
Ta nazwa intryguje swoją przekorą, dlatego jest odpowiednia dla agencji marketingowej. Zachęca do zadawania pytania „Dlaczego nazywacie się tak?”
www.vegeshark.pl

Nazwa dla firmy produkcyjnej specjalizującej się w wytwarzaniu kształtowników oraz konstrukcji hal z kształtowników.
www.constraco.com